اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان:

45 صادرکننده عضو اتحادیه صادرکنندگان زنجان هستند

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان، تعداد اعضای این اتحادیه را 45 نفر اعلام کرد.

45 صادرکننده عضو اتحادیه صادرکنندگان زنجان هستند

عبدالحمید فیضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تشکیل اتحادیه صادرکنندگان در استان زنجان سبب امیدواری صادرکنندگان و بخش صنعت شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 10 سال به منظور تشکیل اتحادیه صادرکنندگان در استان انتظار کشیده‌ایم، تصریح کرد: در حال حاضر 45 نفر از صادرکنندگان عضو اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان هستند.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با بیان اینکه تعدادی از صادرکنندگان استان نیز در حال حاضر تقاضای ثبت‌نام و عضویت در این اتحادیه را دارند، اضافه کرد: استقبال خوبی از تشکیل اتحادیه صادرکنندگان صورت گرفته است.

فیضی با اشاره به اینکه امیدواریم که اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان در اسرع وقت به اهداف خوب و مناسبی دست یابد، ادامه داد: همچنین امیدواریم گامی مثبت در راستای پیشبرد اهداف صادراتی استان برداریم.

این مسئول در زمینه تعداد صادرکنندگان استان زنجان بیان داشت: تعداد صادرکنندگان استان زنجان بیش از 45 نفر است و برخی از آنها هنوز عضو اتحادیه صادرکنندگان استان نشده‌اند.

انتهای پیام/73006/ذ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول