اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

صادرکنندگان نمونه هرمزگان تجلیل شدند

14 صادرکننده نمونه و خادمان صادراتی هرمزگانی با حضور مسئولان مربوطه تجلیل شدند.

صادرکنندگان نمونه هرمزگان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدحسین شیرعلی‌زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه با بیان اینکه ساختار هرمزگان بر اساس تجارت و بازرگانی و به ویژه در حوزه خارجی است، اظهار داشت: حوزه صادرات نیز در این راستا طی سال‌های گذشته همواره حرکت کرده است و معتقدیم که این حوزه نیاز به تقویت بیشتر دارد.

وی با بیان اینکه در هرمزگان صنایع کوچک و بزرگ زیاد و فعالی وجود دارد، گفت: هرمزگان در بعد برخورداری از صنایع معدنی و فلزی و صنایع جانبی و پایین‌دستی کشاورزی نیز از وضعیت خوبی برخوردار شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان دارای پنج منطقه ویژه اقتصادی و تجاری آزاد است، اضافه کرد: هر یک از این مناطق از اسکله‌های تخصصی و موازی با کاربری مناطق یادشده برخوردار است که این امر به عنوان یک ظرفیت در کنار ظرفیت‌های دیگر مورد توجه است.

در این مراسم علاوه بر شیرعلی‌زاده، استاندار هرمزگان، رئیس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران و معاون وزیر صنعت و نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/88001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول