اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون مشارکت شورای شهر اردبیل:

استیضاح شهردار اردبیل زود است

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل گفت: استیضاح یا برکناری شهردار اردبیل هنوز زود است و در این زمینه به نظر نمی‌رسد حتی مخالفان شهردار نیز به توافق برسند.

استیضاح شهردار اردبیل زود است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی هدایتی در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل و در پاسخ به اینکه زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که اعضای شورا در جلسات شبانه خود قصد استیضاح یا تغییر شهردار را دارند، اظهار داشت: چنین زمزمه‌هایی از سوی گروه‌های خاص وجود دارد اما اینکه به این زودی همه اعضای شورای شهر تصمیم بگیرند که شهردار را برکنار کرده و تغییراتی بدهند بعید به نظر می‌رسد.

علی هدایتی گفت: بنده نیز مانند شما زمزمه‌هایی در این رابطه از سوی گروه‌های خاص شنیده‌ام اما بعید می‌دانم که به نتیجه برسد چرا که هنوز زود است در مورد عملکرد شهرداری قضاوت کنیم.

وی تصریح کرد: هنوز فصل کاری آغاز نشده است که بدانیم توان و قدرت شهردار اردبیل چگونه است و یا اینکه در این زمینه بخواهیم ارزیابی و یا اظهار نظر واقعی داشته باشیم چرا که خنده‌آور است که با گذشت چند ماه از انتخاب شهردار آن هم در فصل زمستان که هنوز فعالیت عمرانی آغاز نشده و کاری انجام نشده بخواهیم شهردار را تغییر دهیم.

عضو شورای شهر اردبیل یادآور شد: ما با حوصله و دقت نظر خاص فعالیت شهرداری اردبیل را در حوزه‌های مختلف رصد می‌کنیم و در این زمینه تلاشمان بر این است تا تصمیم‌گیری‌ها و دقت نظر به صورت مطلوب و شایسته انجام شود.

هدایتی تاکید کرد: ما به خاطر محبوبیت صدیف بدری و اقبالی که مردم به فعالیت او داشتند به شهردار اردبیل رای دادیم و بر رای و تصمیم خود پایبند هستیم و حمایت همه‌جانبه را از شهردار انجام می‌دهیم اما به نظر می‌رسد گروهی از اعضا سعی می‌کنند که عملکرد شهرداری در دو برف‌روبی اخیر را ضعیف جلوه دهند که قطعاً به هدف و نیت خود نخواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلسات شبانه شورای شهر به ویژه در خاتمه جلسات رسمی و کمیسیون‌ها که حتی از خبرنگاران نیز می‌خواهند جلسه را ترک کنند زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که تعدادی از اعضای شورای درصدد استیضاح و یا برکناری شهردار اردبیل هستند.

این جلسات که گاه ساعت‌ها به طول می‌انجامد حکایت از آن دارد که اعضای شورای شهر و تعدادی از گروه‌ها در شورا تلاش می‌کنند تا با بهانه قرار دادن برخی از ضعف‌ها و نقاط کاستی شهرداری اردبیل در این زمینه به حرکت‌هایی دست بزنند که بیشتر به فشار و تهدید شبیه است تا فرایند موجود را اصلاح کنند.

اما شهردار اردبیل نیز در یکی از جلسات رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد که نه قصد استعفا دارم و نه قصد پست گرفتن و عهده‌داری مسئولیت جدید و به عهدی که با اعضای شورای شهر اردبیل و مردم بسته‌ام پایبند بوده و به آن وفادار هستم.

صدیف بدری در واکنش به برخی زمزمه‌ها مبنی بر حضور شهردار در سمت مدیرکلی سازمان راه و شهرسازی استان اردبیل و یا گرفتن سمتی در استان‌های دیگر گفت: اگر به بنده بالاترین مقام یک استان را نیز بدهند شهرداری اردبیل و عهد و پیمانم را با شورای چهارم نمی‌شکنم و روی این عهد و پیمان ایستاده‌ام.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یکی از نزدیکان شهردار اردبیل نیز به خبرنگار فارس در اردبیل اعلام کرد که ما از آنچه که در جلسات خصوصی اعضای شورای شهر می‌گذرد مطلع هستیم و یقین داریم که محوریت سخنان و رایزنی‌های آنها در مورد تغییر شهردار و حتی جمع‌آوری امضا برای استیضاح شهردار است که در بین  اعضای شورا اختلاف ‌نظرها غوغا می‌کند.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول