اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کرمانشاه مطرح کرد

افزایش گشت‌های نامحسوس سطح شهر در ایام پایان سال

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش تعداد خودروهای گشت نامحسوس در سطح شهر کرمانشاه در روزهای پایان سال، گفت: طرح نوروزی پلیس راهور از 15 اسفندماه سال‌جاری آغاز می‌شود.

افزایش گشت‌های نامحسوس سطح شهر در ایام پایان سال

غلامرضا امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: طرح زوج و فرد خودروها در مسیرهای تعیین شده تا پایان سال کماکان برقرار است.

وی با اشاره به افزایش تعداد خودروهای گشت نامحسوس در سطح شهر کرمانشاه در روزهای پایان سال، تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تمام توان خود را برای اجرای موفق طرح‌ ترافیک نوروزی به‌کار می‌گیرد.

به گفته امیدی، با توجه به حجم بالای ترافیک در اواخر اسفندماه، عمده کار پلیس راهور مربوط به روزهای پایانی سال بوده و پس از این مدت مشکل ترافیکی خاصی در شهر وجود ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تاکید کرد: طرح نوروزی پلیس راهور از 15 اسفندماه سال‌جاری آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد و عوامل اجرایی و نیروهای راهنمایی و رانندگی در سطح شهر افزایش می‌یابند.

امیدی با تاکید بر انجام اقدامات مناسب به‌منظور روان‌سازی ترافیک، افزود: پلیس راهور همچون سنوات گذشته با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه به‌دنبال کاهش بار ترافیکی در روزهای پایانی سال است.

انتهای پیام/2700/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول