اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان خبر داد

کسب عنوان قهرمانی کشتی پهلوانی توسط دانش‌آموزان تویسرکانی

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان از کسب دو مدال طلا و نقره توسط دانش‌آموزان تویسرکان در مسابقات کشتی پهلوانی کشور خبر داد.

کسب عنوان قهرمانی کشتی پهلوانی توسط دانش‌آموزان تویسرکانی

علی بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از قهرمانی دانش‌آموزان تویسرکان در مسابقات کشتی پهلوانی کشور خبر داد و اظهار کرد: امیر چهاردولی در وزن 69 کیلو، مدال طلای مسابقات کشتی پهلوانی کشور را از آن خود کرد.

وی با اشاره به کسب عنوان نایب قهرمانی توسط دیگر دانش‌آموز تویسرکانی علی کولیوند در وزن 63 کیلو در مسابقات کشتی پهلوانی کشور یادآور شد: علی‌محمد بیات به عنوان مربی تلاش زیادی برای این قهرمانی کردند.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان ورزش را یکی از عوامل مهم در رشد و پیشرفت انسان دانست و ابراز کرد: جوانان ورزش را به عنوان یک ارزش برای رسیدن به موفقیت‌های بیش از پیش در اولویت زندگی خود قرار دهند.

وی افزود: دانش‌آموزان تویسرکان چه در امر ورزش و چه تحصیل علم جایگاه خوبی در سطوح مختلف ملی و استانی دارند.

بیات در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری سی و دومین مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان در شهرستان خبر داد و عنوان کرد: مسابقات قرآن و معارف اسلامی با حضور 600 دانش‌آموز از مدارس در کانون تربیتی تویسرکان صورت گرفت.

وی یادآور شد: سی و دومین مسابقات قرآن و معارف اسلامی در رشته‌های قرائت، حفظ، تفسیر، اذان، احکام، انشاء نماز، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان با اشاره به نقش مسابقات قرآنی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان گفت: شهرستان تویسرکان در حوزه حفظ، قرائت و مفاهیم قرآنی از استعدادهای خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/89010/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول