اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی خبر داد

امیر عرب بر سکوی مسابقات کشتی پهلوانی خراسان‌جنوبی "جام فجر"

رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی از برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی "جام فجر" خبر داد و گفت: در این مسابقات 18 تیم از 10 شهرستان‌ خراسان جنوبی به رقابت پرداختند که تیم امیر عرب بیرجند بر سکوی قهرمانی ایستاد.

امیر عرب بر سکوی مسابقات کشتی پهلوانی خراسان‌جنوبی "جام فجر"

مهدی قمری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات کشتی پهلوانی خراسان جنوبی "جام فجر" یادبود پهلوان حاج‌مسلم تخم‌پاش برگزار شد.

وی اذعان کرد: در این مسابقات 18 تیم از 10 شهرستان خراسان جنوبی برای کسب قهرمانی در زورخانه پوریای ولی شهرستان بیرجند به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای خراسان جنوبی به برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی در وزن 60 کیلوگرم اشاره و تصریح کرد: در این مسابقات 9 ورزشکار روی تشک رفتند که علی نخعی از شهرستان زیرکوه بر سکوی قهرمانی ایستاد، محمد عباسی از حاجی‌آباد رتبه دوم را کسب کرد و حمید جعفر‌زاده در جایگاه سوم قرار گرفت.

قمری اذعان داشت: در مسابقات کشتی پهلوانی"جام فجر" خراسان جنوبی وزن 70 کیلوگرم هفت ورزشکار به مصاف هم رفتند که حسین بخشی از زورخانه پوریای ولی بیرجند مقام قهرمانی را از آن خود کرد، ابراهیم چراغی از فردوس در جایگاه دوم ایستاد و محمدرضا جمشیدی رتبه سوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: در مسابقات کشتی وزن 80 کیلوگرم نیز هشت ورزشکار برای کسب قهرمانی به رقابت پرداختند که در پایان الیاس قنبریان از فردوس رتبه نخست را کسب کرد، محمد صبور از زورخانه شیرخدا شهرستان قائن بر جایگاه نایب قهرمانی ایستاد و روزبه حسینی از زورخانه ابوتراب بیرجند مقام سوم را به‌دست آورد.

رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در مسابقات کشتی پهلوانی "جام فجر" استان در وزن 90 کیلوگرم عبدالرضا حسینی از زورخانه امیر عرب شهرستان بیرجند در جایگاه قهرمانی ایستاد، محمدرضا مالداری از نهبندان رتبه دوم را از آن خود کرد و اردلان علی‌خانی مقام سوم را کسب کرد.

 قمری با بیان اینکه در وزن مثبت 90 کیلوگرم 11 کشتی‌گیر به رقابت پرداختند، اذعان داشت: رضا عالمی از زورخانه شیرخدا شهرستان قائن مقام قهرمانی را از آن خود کرد، عادل بارانی در جایگاه دوم ایستاد و عادل غزل از فردوس رتبه سوم را بدست آورد.

وی یادآور شد: در مسابقات کشتی پهلوانی "جام فجر" خراسان جنوبی، تیم زورخانه امیرعرب شهرستان بیرجند با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و یک برنز و با کسب 95 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم زورخانه الغدیر بیرجند با کسب چهار مدال طلا و 60 امتیاز در جایگاه نایب قهرمانی این مسابقات قرار گرفت و تیم زورخانه پوریای ولی بیرجند نیز با کسب یک مدال طلا، یک نقره و چهار برنز رتبه سوم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/69014/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول