اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان خبر داد

برگزاری مسابقات کشوری کشتی پهلوانی در سمنان

فرماندار شهرستان سمنان از برگزاری مسابقات کشوری کشتی پهلوانی در سمنان هم‏زمان با اسفند ماه امسال خبر داد.

برگزاری مسابقات کشوری کشتی پهلوانی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشوری کشتی پهلوانی در فرمانداری سمنان اظهار داشت: شهرستان سمنان به یاد و خاطره سه هزار شهید استان و سردار شهید حسن شاطری، میزبان مسابقات کشوری کشتی پهلوانی در اسفند ماه سال جاری است.

وی بیان داشت: شهرستان سمنان این افتخار را دارد که در اسفند ماه سال جاری میزبان مسابقات کشتی پهلوانی کشور باشد.

فرماندار شهرستان سمنان افزود: این مسابقات در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان و سردار شهید حسن شاطری با حضور 200 ورزشکار در پنج وزن در روزهای اول و دوم اسفند سال جاری و در سالن انقلاب سمنان برگزار خواهد شد.

سعدالدین اظهار داشت: با عنایت به اینکه این مسابقات کشوری بوده و با هدف تجلیل از شهدای استان برگزار خواهد شد، می‏طلبد تا تلاش مضاعفی برای هماهنگی و اجرای مسابقات صورت گیرد.

فرماندار شهرستان سمنان گفت: با توجه به اینکه این مسابقات یک هفته پس از مراسم سالگرد سردار شهید حسن شاطری و 24 اسفند برگزار می‏شود، فرصت مناسبی است تا این سردار ملی و بین‏المللی را بیش از پیش به استان و کشور معرفی کنیم.

سعدالدین گفت: امیدواریم این برنامه به صورت منظم و آبرومندانه و در شأن شهیدان استان و  مردم شهیدپرور و ولایت‏مدار شهرستان برگزار شود و شهرستان سمنان میزبان خوبی برای ورزشکاران باشد؛ به گونه‏ای که با خاطره خوش این استان را ترک کنند.

انتهای پیام/2249/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول