اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد خبر داد

بهسازی پارکینگ درب امامزاده دو معصوم تا 20 روز آینده

شهردار شهرکرد از بهسازی و نوسازی پارکینگ درب امامزاده دو معصوم شهرکرد تا 20 روز آینده خبر داد.

بهسازی پارکینگ درب امامزاده دو معصوم تا 20 روز آینده

نورالله غلامیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن عید نوروز قرار شد سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی از هرگونه افزایش قیمت ناوگان حمل و نقل خلاف مجوز جلوگیری کرده و با متخلفان احتمالی برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان میادین و تره‌بار باید قیمت میوه سطح شهر را کنترل کند، گفت: این سازمان موظف است قیمت میوه را کنترل و نسبت به راه‌اندازی بازارچه‌های سطح شهر به ویژه منطقه منظریه و جنوب شهر اقدام کند.

غلامیان از برگزاری جشنواره «استقبال از بهار» در شهرکرد خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور متخصصان، هنرمندان و کارشناسان و به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری برگزار خواهد شد.

شهردار شهرکرد ادامه داد: تا 20 روز آینده درب پارکینگ امامزاده 2 معصوم شهرکرد بهسازی و نوسازی خواهد شد و شست‌و‌شوی تمامی جداول و خیابان‌ها در اولویت کار خدمات شهری قرار دارد.

این مسئول از ایجاد کارت ترافیک در سطح معابر اصلی شهر خبر داد و گفت: قرار است واحد ترافیک تابلوهای راهنمایی و رانندگی را در سطح شهر ترمیم و نصب کرده و خیابان‌ها و معابر را تا دو هفته آینده خط‌کشی کند.

انتهای پیام/68006/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول