اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان خواستار شد

افزایش ساعات کاری پارکینگ‌های شهر اصفهان تا پایان امسال

عضو شورای شهر اصفهان گفت: تردد مردم در روز‌های پایانی سال در سطح شهر افزایش پیدا می‌کند و به این دلیل ساعات کاری پارکینگ‌های شهر اصفهان باید در پایان سال افزایش یابد.

افزایش ساعات کاری پارکینگ‌های شهر اصفهان تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فتح‌الله معین پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه هر ساله در پایان سال تردد مردم در سطح شهر به میزان بسیاری افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: چرا که مردم در پایان سال برای خرید و انجام سایر امور خود باید در مناطق مختلف شهر حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: مردم در ماه اسفند برای مسائل شب عید سفر‌های بیشتری را در سطح شهر دارند و به این دلیل حمل و نقل عمومی در پایان سال باید تقویت شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در پایان سال نباید با حجم بالایی از خودرو‌ها در سطح شهر مواجه شویم، تصریح کرد: تردد مردم در روز‌های پایانی سال در سطح شهر افزایش پیدا می‌کند و به این دلیل ساعات کاری پارکینگ‌های شهر اصفهان باید در پایان سال افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه معاونت حمل و نقل شهرداری باید ساعات کاری خدمت‌رسانی خود را در سطح شهر افزایش بدهد، ادامه داد: در روز‌های پایانی سال با ازدحام مردم در سطح شهر مواجه هستیم و به این دلیل سرویس‌دهی تاکسی‌ها و اتوبوس‌های فعال در سطح شهر باید افزایش داده شود.

معین با بیان اینکه تاکسی‌رانی باید تعداد تاکسی‌های فعال در سطح شهر را در روز‌های پایانی سال مدیریت کند تا در این روز‌ها با کمبود تاکسی در سطح شهر مواجه نشویم، تاکید کرد: خدمات مورد نیاز مردم در سطح شهر در پایان سال باید به صورت بهینه به آنها ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه ازدحام و شلوغی در سطح شهر در پایان سال باید به صورت ویژه مدیریت شود، گفت: مردم در اسفند ماه هر سال برای انجام امور خود با گرفتاری‌های بسیاری مواجه میشوند و شهرداری باید با ارائه خدمات مورد نیاز به مردم در راستای رفع گرفتاری‌های آنها در سطح شهر تلاش کند.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول