اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش همدان:

تغییر و تحول در آموزش و پرورش نیاز به رهبران آموزشی دارد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تغییر و تحول در آموزش و پرورش نیازمند رهبران آموزشی در مدارس است.

تغییر و تحول در آموزش و پرورش نیاز به رهبران آموزشی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی خزاعی شامگاه یکشنبه در جمع مدیران مقطع متوسطه ملایر با بیان اینکه آموزش و پرورش بر اساس برنامه و چشم‌اندازی که از سوی وزارت تدوین شده حرکت می‌کند، اظهار داشت: سند ادعای ما پیشرفت و رتبه‌هایی است که در قسمت‌های مختلف آموزشی و پرورشی به دست آورده‌ایم.

وی افزود: بسیاری از مسائل در گذشته دست به دست هم داده و مشکلات را پیچیده کرده‌اند و ما بنای اصلاح و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت را داریم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان ضمن برشمردن ضعف‌ها و قوت‌های برنامه‌های تدوین شده، گفت: برای تغییر و تحول در آموزش و پرورش نیاز به رهبران آموزشی داریم چرا که آنها کارهای درست را انجام می‌دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بهترین الگو و اسوه برای رهبران آموزشی در مکتب ما پیامبر اکرم(ص) است که همه ظرافت‌ها و مسائل مورد نیاز آموزش و پرورش انسان‌ها را به بهترین نحوه ممکن اجرا کردند.

خزاعی با برشمردن ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری پیامبر و الگو قرار دادن ایشان گفت: رهبر آموزشی موفق کسی است که انتقاد‌پذیری، تکریم انسان‌ها، مشورت گرفتن و قدرت توجیه و قانع کنندگی را سر لوح کارها قرار دهد و پس از تصمیم‌گیری با قدرت و شهامت اجرا کند.

وی اذعان داشت: اگر امروز هزینه دانایی را نپردازیم فردا هزینه نادانی را باید پرداخت کنیم که بسیار سنگین است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش همدان با اشاره به سیاست گذاری‌های آموزش و پرورش متذکر شد: سند چشم‌انداز و تحول بنیادین در آموزش و پرورش یکی از بهترین و قوی‌ترین اسناد است و ما باید در اجرای آن دقت لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/89013/ن۳۰/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول