اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

گازرسانی به 167 شهر و روستای استان بوشهر

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به 167شهر و روستای استان بوشهر خبر داد.

گازرسانی به 167 شهر و روستای استان بوشهر

غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: گازرسانی به مناطق مختلف استان از برنامه‌های مهم این مجموعه است و تاکنون اقدامات زیربنایی و مهمی در این مسیر انجام گرفته است.

وی اذعان کرد: افزایش سطح کیفی پروژه‌های گازرسانی مورد تاکید مسئولان این مجموعه قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: در عسلویه تاکنون اقدامات مهمی در راستای توسعه شبکه گازرسانی انجام شده و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

حسینی تاکید کرد: در مناطق مختلف شهرستان اقدامات گازرسانی انجام شده و گازرسانی به 13 روستای شهرستان عسلویه با شتاب بالایی در حال انجام است.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تمام این روستاها گازدار شوند که با این مهم بیش از 3 هزار و 320 خانوار جدید از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

حسینی ابراز داشت: امسال بیش از 55 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان عسلویه انجام شده که انتظار داریم تا پایان امسال این میزان افزایش یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: در حال حاضر بیش از 3 هزار و 550 انشعاب گاز در شهرستان عسلویه نصب شده که تا پایان سال افزایش می‌یابد.

حسینی از گازرسانی به 167 شهر و روستای استان بوشهر خبر داد و افزود: تاکنون 30 شهر و 137 روستای استان بوشهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

انتهای پیام/2451/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول