اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3/ورزش اصفهان در سالی‌ که گذشت

افضل: سال خوبی را برای ورزش اصفهان شاهد نبودیم

سرمربی تیم فوتسال نیک‌اندیش گفت: ورزش اصفهان سال خوبی برای فوتسال و فوتبال اصفهان نبود و از رشته‌های ورزشی دیگر نیز تیم‌های مختلف در حد نام خودشان کار نکردند.

افضل: سال خوبی را برای ورزش اصفهان شاهد نبودیم

علیرضا افضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون ورزش اصفهان در سالی که گذشت، اظهار کرد: ورزش اصفهان سال خوبی را به خصوص برای فوتسال و فوتبال اصفهان سپری نکرد و از رشته‌های ورزشی دیگر نیز تیم‌های مختلف در حد نام خودشان کار نکردند.

وی تصریح کرد: در کل سال خوبی را برای ورزش اصفهان شاهد نبودیم و بیشتر تیم‌ها نتایجی که باید کسب می‌کردند را نکردند اما امیدوارم سال آینده با برنامه‌ریزی بهتر بتوانیم شاهد رشد و بالندگی هر چه بیشتر ورزش اصفهان باشیم.

سرمربی تیم فوتسال نیک اندیش با اشاره به مهمترین اتفاق سال ورزش اصفهان ادامه داد: به اعتقاد من تغییر مدیر کل ورزش و جوانان استان مهمترین رخداد سال جاری بود.

وی در پاسخ به این سوال که بهترین تیم و بهترین ورزشکار سال 92 چه کسی است، تصریح کرد: به اعتقاد من سپاهان در میان تمام رشته‌های ورزشی بهترین تیم است و امیدوارم این چند بازی را نیز با پیروزی پشت سر گذاشته و موفق شوند.

افضل گفت: بهترین ورزشکار را نیز من هندبالیست‌های اصفهانی تیم ملی به خصوص برادران استکی و دروازه‌بان این تیم می‌دانم.

انتهای پیام/63020/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول