اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هلال‌احمر کرمان عنوان کرد

حضور 350 ‌نیروی امداد و نجات در مانور‌ زلزله‌ کوهبنان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: 350 نیروی ‌زیرمجموعه کارگروه امداد و نجات در مانور بزرگ زلزله در کوهبنان شرکت دارند.

حضور 350 ‌نیروی امداد و نجات در مانور‌ زلزله‌ کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین سام‌زاده ظهر امروز در نشست خبری مانور بزرگ زلزله کارگروه بهداشت و درمان استان کرمان اظهار داشت: در مانور روز جمعه، کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی مدیریت بحران استان کرمان نیز با مسئولیت هلال‌احمر حضور دارد.

وی بیان داشت: یکی از اهداف اجرای این مانور ایجاد هماهنگی میان نیروها و پیدا کردن خلأهای کارکردی در قسمت‌های مختلف است.

سام‌زاده افزود: حضور کارگروه امداد و نجات در این مانور در بخش‌های مختلف از جمله آواربرداری، تخلیه مصدومان، حضور تیم‌های سگ‌های تجسس، تیم‌های اسکان و ... است.

وی با اشاره به طراحی نرم‌افزار شناسایی آسیب‌دیدگان توسط هلال‌احمر تصریح کرد: این نرم‌افزار با عنوان امدادرسانی الکترونیکی است که در مانور روز جمعه به اجرا گذاشته می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: 350 نفر نیرو زیرمجموعه کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی مدیریت بحران استان کرمان در این مانور شرکت دارند.

سام‌زاده گفت: این مانور شاکله بحث امداد و نجات را در آینده و در مناطق مختلف پی‌ریزی می‌کند و تلاش ما بر حضور قدرتمند تمام نیروهاست.

به گزارش فارس، مانور بزرگ زلزله کارگروه بهداشت و درمان استان کرمان در حوادث غیرمترقبه 9 اسفند ماه جاری با شعار «ظرفیت‌سازی برای مقابله با مخاطرات طبیعی با اتکا به تجربیات گذشته» در شهرستان کوهبنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80017/ب10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول