اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جمعیت هلال احمر گلستان:

35 پایگاه امداد و نجات نوروزی در گلستان فعال می‎شود

مدیرکل جمعیت هلال احمر گلستان از فعالیت 35 پایگاه امداد و نجات در نقاط مختلف استان در تعطیلات نوروز 93 خبر داد.

35 پایگاه امداد و نجات نوروزی در گلستان فعال می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی اکبری پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی استان در سالن شهید احمدی روشن اظهار داشت: 28 پایگاه مسافران نوروزی در گلستان وجود دارد که نزدیک به 5 هزار و 200 امدادگر و نجاتگر در آن مشارکت می‎کنند.

وی تصریح کرد: امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی دو طرح مهم و محوری است که با ظرفیت جمعیت هلال احمر استان انجام می‎شود.

فعالیت 63 پایگاه امدادی در گلستان

مدیرکل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: تعداد 3 هزار و 500 نفر در حوزه امداد و نجات و یک‎هزار و 800 نفر در حوزه جوانان در جمعیت هلال‎احمر گلستان فعالیت دارند که مجموعا 63 پایگاه در استان تدارک دیده شده و 12 درصد رشد نشان می‎دهد.

اکبری ابراز امیدواری کرد شمار پایگاه‎های امدادی در استان به 70 عدد برسد و گفت: تاکنون دستورالعمل کشوری این موضوع تدوین نهایی نشده است اما پیش‎بینی می‎شود تا تعداد پایگاه‎های استان به عدد 70 برسد.

وی با بیان اینکه شعار امسال جمعیت هلال احمر در حوادث و برنامه‎های عملیاتی «بی‎گدار به جاده نزنیم و ظریف برانیم» است، خاطرنشان کرد: طرح ایمنی و سلامت مسافران در قالب این شعار عملیاتی می‌شود.

گلستان باید در نحوه خدمت‎رسانی به مردم در جایگاه ممتاز قرار بگیرد

مدیرکل جمعیت هلال احمر گلستان با تصریح اینکه در همه پایگاه‎های استان آمبولانس و نجاتگر مستقر است، بیان داشت: امدادگران در این پایگاه‎ها از طریق آموزش‎های مختلف گردشگری، هلال‎احمری و ... به مردم و مسافران نوروزی خدمات‎رسانی می‎کنند.

اکبری از برپایی خیمه‎های نماز خبر داد و اظهار داشت: پنج سال متوالی است که گلستان در این زمینه رتبه اول را در سطح کشور به دست آورده است.

وی با بیان اینکه گلستان ظرفیت‎های خوبی در بخش‎های مختلف دارد، گفت: تمام تلاش‎مان را خواهیم کرد که گلستان در نحوه خدمت‎رسانی به مردم در جایگاه ممتاز قرار بگیرد.

800 داوطلب در طرح امداد و نجات آموزش می‎بینند

مدیرکل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: داوطلبان هلال احمر با دارا بودن اخلاق خوب نسبت به جذب مسافران مبادرت خواهند کرد تا گلستان فقط معبر عبور نباشد بلکه مقصد حضور مسافران قرار بگیرد که این امر به توسعه اقتصاد استان کمک خواهد کرد.

جعفری بیان داشت: رفتار خوب امدادگران در خدمت‎رسانی نشان‎دهنده فرهنگ غنی گلستانی‎ها خواهد بود که در این راستا ‎آموزش‎های جدی برای 800 نفر در قالب امداد و نجات و یک هزار و 200 نفر در حوزه جوانان مهیا شده است.

انتهای پیام/83001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول