اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/ورزش اصفهان در سالی که گذشت

چرخابی: تغییرات پیاپی مدیران آفت ورزش اصفهان است

پیشکسوت ورزش اصفهان گفت: تغییرات پیاپی مدیران به آفتی برای ورزش استان تبدیل شده است.

چرخابی: تغییرات پیاپی مدیران آفت ورزش اصفهان است

حسین چرخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ورزش اصفهان در سالی که رو به پایان است اظهار کرد: آقای تاکی و پس از آن آقای رحیمی مدیران کل تربیت بدنی اصفهان در گذشته بوده‌اند و ورزش اصفهان در زمان مدیریت این دو فرد بسیار خوب کار می‌کرده است اما در حال حاضر ورزش اصفهان به گونه‌ای است که تغییرات پیاپی مدیران را در آن شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه هر فردی تا می‌آید با مشکلات ورزش اصفهان آشنا شده و برای آن راهکار پیدا کند در کمال تاسف تغییر می‌کند، تصریح کرد: آقایان خلیلیان، شیران، خدابخش و ... تا آمدند با ورزش اصفهان آشنا شوند کنار گذاشته شدند که این کار بسیار نامناسبی است.

پیشکسوت ورزش اصفهان ادامه داد: آقای سلطان حسینی هم که در حال حاضر به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان انتخاب شده است در دانشگاه تدریس می‌کند و خواهشی که دارم این است که به وی فرصت داده شود و کمک کنند تا وی کارش را به خوبی پیش ببرد.

وی با اشاره به ورزشگاه نقش جهان گفت: این ورزشگاه برای استان اصفهان خجالت‌آور شده است، باور کنید فاز نخست این ورزشگاه نیز در حال از بین رفتن است بنابراین با این تفاسیر در مورد ورزش اصفهان صحبت نکنیم بسیار بهتر است.

انتهای پیام/63020/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول