اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم رئیس سازمان حراست صنعت نفت کشور‏

رئیس حراست ارشد پارس جنوبی منصوب شد

مجید محمودی با حکم رئیس سازمان حراست صنعت نفت کشور به عنوان رئیس حراست ارشد پارس جنوبی منصوب شد.

رئیس حراست ارشد پارس جنوبی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی پارس جنوبی، با حکم رئیس سازمان حراست صنعت نفت کشور‏، مجید محمودی به عنوان رئیس حراست سازمان منطقه ویژه پارس و رئیس حراست ارشد منطقه ویژه منصوب شد.

در حکم صادره از سوی رئیس سازمان حراست صنعت نفت کشور خطب به مجید محمودی آمده است: با عنایت به تعهد و تجربیات و سوابق ارزنده‏، جنابعالی را برای مدت دو سال به عنوان رئیس حراست سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و رئیس حراست ارشد منطقه ویژه منصوب می‌‌کنم.

در بخش دیگری از این حکم تاکید شده است: انتظار دارد براساس نام‌گذاری سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی توسط مقام عظمای ولایت برای امسال و همچنین اهمیت و حساسیت آن منطقه در تامین انرژی در کشور با هماهنگی مدیرعامل و همکاری با سازمان مطالب لازم را مورد توجه قرار دهید.

پیگیری و اجرای طرح امنیتی – حفاظتی منطقه ابلاغی از سوی شورای امنیت کشور و همچنین اتخاذ تدابیر لازم در راستای صیانت از نیروی انسانی شاغل در منطقه با هماهنگی کامل با سازمان و تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت کارکنان خدوم و زحمتکش از جمله ماموریت‌های محمودی اعلام شده است.

تقویت حفاظت از تاسیسات و اماکن، اسناد و مدارک دارای طبقه بندی‏، سامانه‌های رایانه‌ای و داده‌ها و سایر دارایی‌های وزارت نفت در منطقه با به‌کارگیری فناوری‌های نوین از جمله حفاظت الکترونیک نیز از دیگر ماموریت‌های این حوزه شمرده شده است.

ارتقای آموزش توجیهات حفاظتی – حراستی مدیران و کارشناسان منطقه و همکاران حراست در منطقه و تقویت وفاق و همدلی بین نیروهای شاغل در منطقه اعم از حراستی و غیر حراستی نیز از دیگر ماموریت‌های مدیر جدید حراست ذکر شده است.

انتهای پیام/2451/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول