اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مدیران حوزه‌های علمیه مطرح شد

تقدیر آیت‌الله صفایی‌بوشهری از فعالیت‌های فرهنگی پارس جنوبی

امام جمعه بوشهر از تلاش‌های صنعت نفت و سازمان منطقه ویژه پارس در زمینه‌های مذهبی و فرهنگی تقدیر کرد.

تقدیر آیت‌الله صفایی‌بوشهری از فعالیت‌های فرهنگی پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری بعد از ظهر امروز در بیست و پنجمین همایش مدیران مراکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه امری لازم و ضروری است و امیدوار هستیم همه مسئولان در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و دینی امری لازم است و در این مسیر همه مسئولان باید اهتمام ورزند.

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: در سطح استان بوشهر تاکنون فعالیت‌های ارزنده‌ای برای گسترش فعالیت فرهنگی و دینی صورت گرفته که انتظار داریم این روند تداوم یابد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صنعت نفت و سازمان منطقه ویژه پارس در زمینه‌های مذهبی و فرهنگی تصریح کرد: این فعالیت‌ها روز به روز بهتر و موثرتر شده است.

امام جمعه بوشهر ضمن ارائه سابقه‌ای از فعالیت‌های روحانیون استان بوشهر در قبل و بعد از انقلاب، استان بوشهر را نمونه بارز یک استان ولایت‌مدار خواند.

صفایی بوشهری بیان کرد: همه دستگاه‌ها موظف هستند در مسیر گسترش فعالیت‌‌های مذهبی و دینی اهتمام ورزند تا جوانان به سمت معنویت و اخلاق اسلامی سوق داده شوند.

حجت‌الاسلام محمد مجدی، کارشناس مذهبی فرهنگی سازمان منطقه ویژه نیز به نیابت از مهندس نصوری مدیر عامل سازمان، ضمن خوشامدگویی به میهمانان گزارشی از فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی منطقه ویژه پارس ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، بیست و پنجمین همایش مدیران مراکز خدمات حوزه‌های علمیه به مدت دو روز (یکم و دوم اسفند ماه) در مرکز همایش‌های خلیج فارس سازمان منطقه ویژه پارس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول