اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی همدان خبر داد

کسب رتبه اول ناجای همدان در کشف کالای قاچاق

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان از کسب رتبه اول این فرماندهی در کشف کالاهای قاچاق از بین 16 استان هم‌تراز خبر داد.

کسب رتبه اول ناجای همدان در کشف کالای قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حاجی‌محمد مهدیان‌نسب پیش از ظهر امروز در همایش استانی رابطین سازمان‌های دولتی با نیروی انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی توانسته در خدمتگزاری بسیار خوب عمل کند، افزود: این نهاد در زمینه همکاری و همدلی با دستگاه‌ها و نهادها رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه دو یگان پلیس آگاهی و پلیس راهور به عنوان یگان‌های برتر معرفی شده‌اند اظهارداشت: در زمینه فوتی‌های درون‌شهری شاهد افزایش 10 درصد بوده‌ایم این در حالی است که در زمینه تصادفات منجر به فوت جاده‌های استان کاهش 22 درصدی را شاهد بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی همدان میانگین کشفیات جرائم خشن در کشور را 65 درصد عنوان کرد و ادامه داد: این میزان در همدان بیش از 90 درصد است که از میانگین کشوری بالاتر است.

*کشف 14 تن انواع مواد مخدر

وی از کشف 14 تن انواع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: این فرماندهی در حوزه برخورد با معتادان بی‌مکان، حوزه مقابله و فرهنگسازی بسیار خوب عمل کرده و برای ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها، ارتقای فرهنگ ترافیک،‌ عفاف و حجاب، حوزه مقابله با جنگ نرم به بیش از 315 هزار نفر به صورت چهره به چهره و کارگاهی آموزش داده است.

مهدیان‌نسب راهبرد ناجا را دفاع از حقوق مردم، دفاع از ارزش‌های انقلاب و ارزش‌های اخلاقی عنوان کرد و گفت: 48 هزار دیش ماهواره، رسیور و پایه دیش در استان جمع‌آوری شده است.

وی از ساماندهی یک‌هزار و 230 نفر شبگرد، ‌242 نفر نگهبان محلات و ساماندهی پارکینگ‌ها و پارکبان‌ها برای حفاظت از اموال شهروندان در استان خبر داد.

*همدان در بحث امنیت اجتماعی جزو سه استان برتر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان نیز هدف از برگزاری این همایش را توسعه و تعمیق ارتباط میان ناجا و سازمان‌های دولتی، بسترسازی برای کنترل و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی و تجلیل از همکاری سازمان‌های دولتی فعال در حوزه امنیت اجتماعی عنوان کرد.

علیرضا خزاعی با بیان اینکه استان همدان در بحث امنیت اجتماعی جزو سه استان برتر کشور است گفت: این مهم با همدلی، همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف با نیروی انتظامی میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از دو ماه کار کارشناسی در این کمیته انجام شده است، گفت: در حوزه‌های مختلف پلیس تخصصی با همکاری مدیران دو نوع فعالیت معرفی و بیش از 100 نفر از رابطین دستگاه‌ها انتخاب شدند و در جلسات حضور پیدا کردند و در نتیجه 17 اولویت در سال 92 برای حوزه‌های تخصصی ابلاغ شد.

در پایان این همایش از دستگاه‌های فعال در حوزه نیروی انتظامی تجلیل شد.

انتهای پیام/2499/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول