اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

انفجار ماشین حامل سوخت قاچاق در میناب

انفجار ماشین حامل سوخت قاچاق در میناب تنها بخشی از اتفاقاتی است که هر ماه در شهرستان در ارتباط با قاچاق سوخت رخ می‌دهد.

انفجار ماشین حامل سوخت قاچاق در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، طی عصر روز جمعه یک دستگاه خودروی وانت حامل سوخت قاچاق در حوالی روستای چاه اسماعیل بعد از انفجار در آتش سوخت.

این در حالی است که طی هفته گذشته نیز آتش‌سوزی مرتبط با ذخائر سوخت قاچاق در یکی از روستاهای حومه شهر میناب، برای ساعاتی آسمان این شهر را در هاله‌ای از دود و ابر سیاه فرو برد.

از این دست اتفاقات در میناب در سال‌های اخیر کم رخ نداده است به نحوی که پنج معلم که خودروی حامل آن‌ها توسط یک وانت حامل سوخت قاچاق زیر گرفته شد، احساسات مردم را برانگیخت و در آن زمان تجمعاتی نیز در میناب در رابطه با مقابله با قاچاق سوخت رخ داد.

در کنار این دست حوادث، معمولاً ورود پلیس به این مبحث نیز بعضاً درگیرهایی را در پی دارد که به نظر می‌آید جلوگیری از این گونه اتفاقات، خواستار تغییر دید و نگاه مسئولان به مقوله مقابله با قاچاق سوخت است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد چراکه در حال تبدیل به پدیده‌ای خطرناک دسته‌کم در میناب و شرق هرمزگان است که اگر تدبیری برای آن اندیشیده نشود جان و مال مردم عادی نیز در سطح خیابان‌ها و معابر همواره در خطر تبعات فعالیت‌ها و عبور و مرور قاچاقچیان است.

انتهای پیام/88004/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول