اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان:

بانک‌ها به دنبال رد مصوبات نباشند

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان گفت: بانک‌های استان زنجان باید تعامل خوبی با صنعتگران داشته باشند و نباید به دنبال رد مصوبات باشند.

بانک‌ها به دنبال رد مصوبات نباشند

عبدالحمید فیضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استان زنجان دارای ظرفیت‌های قابل توجهی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش و هماهنگی مسئولان بخش‌های مختلف در زمینه صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: تعامل و همکاری همه مردم، صنعتگران و افرادی که به نوعی در بخش صنعتی فعالیت دارند نیز در توسعه استان نقش مهمی دارد.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با بیان اینکه امکان توسعه بخش صنایع غذایی، صنایع تبدیلی، صنایع نساجی و زیر مجموعه‌های پتروشیمی در استان زنجان بسیار زیاد است، اضافه کرد: از نظر اشتغالزایی نیز فرصت‌های بسیار خوبی در استان می‌توان ایجاد کرد.

فیضی با اشاره به اینکه باید تلاش و برنامه‌ریزی‌ها در استان به گونه‌ای باشد که بتوان نتایج مطلوبی را کسب کرد، بیان داشت: بسیاری از کارها متاسفانه در استان زنجان با تانی و اتلاف وقت و صرف زمان‌های طولانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ها و اقدامات با سرعت بیشتری انجام گیرد، یادآور شد: تعامل بانک‌ها با صنایع استان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به اینکه بانک‌های استان زنجان یا از برخی از اختیارات برخوردار نیستند و یا استفاده مطلوبی از اختیارات خود ندارند، افزود: مدیران بانک‌ها باید با صنعت آشنا باشند.

فیضی با بیان اینکه مدیران بانک‌ها باید راهی برای اجرای مصوبات پیدا کنند و نه اینکه به دنبال راهی برای رد مصوبات باشند، ادامه داد: این مسائل در توسعه استان زنجان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه حتی مسئولان اداره کل تامین اجتماعی و دارایی باید با صنعت و صنعتگر آشنا بوده و دردهای صنعتگران را بشناسند، اذعان داشت: جلساتی نیز که در زمینه موضوعات مهمی بوده و باید با سرعت پیش رود، اگر مورد توجه قرار گیرند گام‌های جهش‌داری در آینده در زمینه صنعت استان برداشته می‌شود.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول