اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

آغاز نمایشگاه بهاره از 16 اسفند ماه در زنجان

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: نمایشگاه بهاره به مناسبت عید نوروز از 16 اسفند ماه سال‌جاری در استان زنجان آغاز می‌شود.

آغاز نمایشگاه بهاره از 16 اسفند ماه در زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایشگاه بهاره از 16 تا 23 اسفند ماه سال‌جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته اقلام مختلفی در نمایشگاه بهاره زنجان عرضه می‌شود، تصریح کرد: انواع پوشاک، کیف و کفش، آجیل، خشکبار، شیرینی و شکلات، مواد شوینده، مواد غذایی و پروتئینی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان به عرضه اقلام اساسی همچون روغن، برنج، شکر، گوشت قرمز و... در نمایشگاه بهاره زنجان اشاره کرد و افزود: همه کالاهای مورد ارائه در این نمایشگاه با 10 تا 20 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

شریفی با بیان اینکه در مجموع 180 غرفه برای نمایشگاه بهاره سال‌جاری استان زنجان پیش‌بینی شده است، یادآور شد: واحد بازرسی مجمع امور صنفی استان به منظور رسیدگی به شکایات عمومی مردم همزمان با نمایشگاه بهاره در نمایشگاه کاسپین مستقر می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه کیفیت اقلام مورد عرضه نیز مورد توجه بازرسان مجمع امور صنفی استان است، اذعان داشت: نرخ‌گذاری‌ اقلام مورد ارائه در این نمایشگاه نیز با حضور کارشناسان اتحادیه‌های مختلف استان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول