اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی دماوند:

نمایشگاه‌های بهاره در گیلاوند، رودهن و آبسرد برپا می‌‌شود

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دماوند گفت: نمایشگاه‏‌های بهاره در شهرستان دماوند امسال نیز طبق روال همه ساله در گیلاوند، رودهن و آبسرد برپا می‌شود.

نمایشگاه‌های بهاره در گیلاوند، رودهن و آبسرد برپا می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا خواجه‌ای عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان دماوند در فرمانداری این شهرستان بیان کرد: نمایشگاه‌های بهاره و پاییزه در دماوند نیازمند محیطی سرپوشیده و دائمی است تا بازخورد بهتری داشته باشد.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها که همه ساله در فضای باز برگزار می‌‌شود، تنها در بحث چادر و داربست شامل هزینه‌هایی می‌شود که برای عامل اجرایی آن سودآوری ندارد.

خواجه‌ای همچنین هوای منطقه در روزهای پایانی سال و احتمال بارش‌ برف را به عنوان مشکلات و دغدغه‌‏های دیگر برگزاری این نمایشگاه‌ها عنوان کرد.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دماوند تصریح کرد: از سوی دیگر، به دلیل اینکه شهرستان دماوند با واقع شدن در شعاع 120 کیلومتری پایتخت فاقد صنایع تولیدی است، غرفه‌داران و عرضه‌کنندگان کالاها از شهرستان‌ها و استان‌های هم‏جوار به منطقه می‌آیند و مشکلات زیادی در بحث هزینه و زمان رفت و آمد دارند.

وی اظهار داشت: با تمام این مسائل و با توجه به اهمیت برپایی این نمایشگاه‌ها و در اختیار قرار دادن سریع، ارزان و با کیفیت کالاهای اساسی شب عید، نمایشگاه بهاره امسال در شهرستان در مکان‌های همیشگی خود برپا می‌شود.

انتهای پیام/2568/ع20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول