اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تودیع و معارفه مطرح شد

10 برنامه ویژه ‌‌سرپرست جدید دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین‌

سرپرست جدید دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین گفت: تکریم دانشگاهیان و مقابله با فضای تردید از اهداف پیش روی این دانشگاه است.

10 برنامه ویژه ‌‌سرپرست جدید دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدابوالحسن نائینی ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین و تقدیر از سرپرست پیشین که با حضور عبدالحسین فریدون‌ مشاور عالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن اجتماعات شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: تأکید بر تعامل قشرهای دانشگاهی بر اساس عزت و کرامت افراد و مقابله با هر گونه فضای تردید از جمله اهداف پیش روی دانشگاه است.

وی افزود: لایحه تأسیس دانشگاه بین‌المللی سال 62 از تصویب مجلس گذشت و امروز پس از سه دهه که در عرصه رشد و تعالی خود فراز و فرودهایی را سپری کرده است هر یک از مدیران وقت توان خود را برای بارور شدن آن به کار گرفته‌اند تا این میراث به دست ما رسیده است.

سرپرست جدید دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین اضافه کرد: دانشگاه توانسته است در راستای تعلیم و تربیت نیروهای متعهد، متخصص و خلاق کارهای بزرگی در عرصه منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی انجام دهد و به نیازهای علمی، آموزشی، پژوهشی خیل عظیمی از علاقه‌مندان پاسخ دهد.

نائینی تصریح کرد: اما تا رسیدن به اهداف راه طولانی در پیش است و دانشگاهی که به فرموده رهبر معظم انقلاب آبروی نظام است نیاز به حمایت و پشتیبانی بی‌دریغ روحانیان، مردم منطقه، مدیران ستادی و همکاری استانداری و رؤسای ادارات و نهادهای حقوقی، نمایندگان مجلس و دانشگاهیان دارد.

سرپرست جدید دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین اذعان کرد: نیاز است همه دست به دست هم دهند تا بتوانند آن را هر چند کوچک به سمت اهداف والا حرکت دهند.

وی اضافه کرد: مردم با شور، شوق و اشتیاق حماسه عظیم 24 خرداد را تحت لوای مقام معظم رهبری خلق کردند که حاصل آن جز تدبیر و امید نبود و این ملت یک بار دیگر بیعت کرد و حماسه آفرید.

سرپرست جدید دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین اذعان کرد: بر آنیم تا با حمایت دولت تدبیر و امید و حوزه اداراتی و پشتوانه و دلگرمی مسئولان به ویژه استاندار و امام جمعه که دید وسیعی به توسعه دانشگاه دارند در جهت رسیدن به اهداف دانشگاه حرکت کنیم.

نائینی در خصوص اهداف پیش روی دانشگاه در دوران مدیریت آینده خود بیان کرد: توسعه کیفی آموزشی و پژوهشی و توجه بیشتر به تحصیلات تکمیل، راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز با توجه به قطبیت استان در زمینه کشاورزی، صنعتی و علمی، بازنگری در ساختار فرهنگی دانشگاه، جذب استعدادهای درخشان برای تربیت نخبگان و پژوهشگران متعهد از اهداف این دانشگاه است.

سرپرست جدید دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین ارتباط با دانشگاه‌های منطقه در راستای ارتقای علمی و پژوهشی، راه‌اندازی آموزش‌های مجازی در حوزه فناوری اطلاعات، پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای، تجدیدنظر و ساماندهی و افزایش جذب دانشجویان غیرایرانی در راستای سیاست‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، توجه به امور صنفی کارکنان و دانشجویان را از دیگر اهداف پیش روی دانشگاه در آینده برشمرد.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای خدمات رفاهی و دانشجویی دانشجویان ایرانی و غیرایرانی اضافه کرد: گسترش فضاهای کالبدی آموزش و پژوهش و تعامل سازنده با سازمان‌ها و ادارات نیز در دستور کار دانشگاه امام خمینی قرار دارد و خوشحالم که در این بحبوحه مسئولیت اداره چنین دانشگاهی به من سپرده شده است تا بتوانم با دید مثبت استاندار و مسئولان استانی و کشوری گام‌های مثبتی برای پیشبرد اهداف تعیین شده بردارم.

در این برنامه از خدمات عبدالعلی آل‌بویه لنگرودی رئیس پیشین دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد و سیدابوالحسن نائینی با دریافت حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از سوی عبدالحسین فریدون مشاور عالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به سمت سرپرست جدید این دانشگاه منصوب شد.

انتهای پیام/77011/ش40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول