اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه سرایان خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در 4 بقعه متبرکه سرایان

سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه سرایان گفت: طرح آرامش بهاری در سال جدید در چهار بقعه متبرکه این شهرستان با حضور هشت روحانی اجرا می‌شود.

اجرای طرح آرامش بهاری در 4 بقعه متبرکه سرایان

محمدرضا حاجتی‌برون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: طرح آرامش بهاری یکی از طرح‌هایی است که در آغازین روزهای سال جدید در بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که در سرایان طرح آرامش بهاری در چهار بقعه متبرکه اجرا می‌شود، تصریح کرد: این بقاع متبرکه شامل بقعه کریمو، مصعبی، دوست‌آباد و قاسم‌آباد می‌شود.

سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه سرایان با بیان این‌که طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان با همکاری هشت روحانی اجرا می‌شود، ادامه داد: از این تعداد پنج نفر روحانی اعزامی از قم و سه روحانی بومی هستند.

حاجتی‌برون با بیان این‌که طرح مودت در بقاع متبرکه کریمو، دوست‌آباد و مصعبی این شهرستان اجرا می‌شود، اذعان داشت: از آغاز سال جاری تاکنون 51 میلیون و 800 هزار تومان طی اجرای این طرح جمع‌آوری شده است.

وی یادآور شد: مبلغ جمع‌آوری شده در طی اجرای این طرح صرف هزینه‌های عمرانی و توسعه امامزادگان می‌شود.

سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه سرایان به طرح توسعه امامزاده قاسم‌آباد سرایان اشاره و خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح حدود 500 میلیون تومان اعتبار لازم بوده که تاکنون حدود 30 میلیون تومان تخصیص یافته است.

انتهای پیام/22481/س20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول