اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سپری کردن آزمون‌های تئوری و عملی

مربیان قم موفق به کسب مدرک بین‌المللی مربیگری تکواندو شدند

مربیان تکواندوی استان قم با سپری کردن دوره مربیگری بین‌المللی تکواندو موفق به کسب مدرک و ارتقای جایگاه خود در این رشته شدند.

مربیان قم موفق به کسب مدرک بین‌المللی مربیگری تکواندو شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با پایان دوره مربیگری بین‌المللی تکواندو که زیر نظر فدراسیون تکواندو کشورمان و به منظور ارتقاء سطح دانش مربیان فعال این رشته ورزشی مدال‌آور برگزار شد 7 مربی موفق به اخذ مدرک مربیگری درجه 2 شدند تا این رشته ورزشی علاوه بر موفقیت در عرصه قهرمانی در بخش نیروی انسانی نیز همچنان گام‌های رو به پیشرفت خود را ادامه بدهد.

در نخستین دوره مربیگری بین‌المللی تکواندو، 7 مربی کشورمان در حالی موفق به دریافت مدرک مربیگری بین‌المللی درجه 2 شدند که در بین آنها مربیان نام‌آشنا و مطرح تکواندو استان قم که یکی از استان‌های مطرح تکواندو کشور است نیز حضور داشتند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان، سی‌امین دوره مربیگری بین‌المللی تکواندو در جهان و نخستین دوره آن در ایران،‌ به مدت 5 روز با حضور 11 تکواندوکار از 8 کشور خارجی و 139 مربی آقا و بانوی ایرانی در مرکز جهانی تکواندو در ایران برگزار شد.

در پایان این دوره احمد لاریجانی و ‌ علی‌اصغر ذوالفقاری از تهران، محمدعلی کارجویان از گیلان، علی افکاری و محبوب نصیروند از قم، پیمان رفعتی از کرمانشاه و‌ سعید خانیان از اصفهان، موفق به دریافت مدرک مربیگری بین‌المللی درجه 2 شدند.

این در حالی است که پیش از این و در سال 1391 نیز مربیانی نظیر ناصر باقری، آرش فدعم،‌ منصور باقری و محمدامین نامجو موفق به دریافت مدرک مربیگری بین‌المللی درجه 2 شده بودند و با این اتفاق تعداد مربیان با دانش تکواندو کشورمان افزایش یافت.

این دوره با حضور مربیان تکواندو قم و سایر استان‌های کشورمان زیر نظر فدراسیون، در حالی به کار خود پایان داد که نتایج آزمون مربیگری درجه سه بین‌المللی از طریق آکادمی بین‌المللی تکواندو اعلام و احکام قبول‌شدگان در این دوره توسط آکادمی فوق صادر می‌شود.

بر اساس مقررات مرکز جهانی تکواندو،‌ دارندگان دان 4 کوکیوان می‌توانند در دوره مربیگری بین‌المللی درجه 3 شرکت کنند،‌ همچنین دارندگان کمربند مشکی دان 6 و مدرک مربیگری درجه 3 بین‌المللی می‌توانند در دوره مربیگری درجه 2 حضور یابند.

این موفقیت ارزنده برای مربیان تکواندو استان قم در حالی رقم خورد که بر اساس برنامه‌ریزی کمیته آموزش فدراسیون تکواندو کشورمان، همچنین دارندگان دان 8 و مدرک مربیگری درجه 2 بین‌المللی می‌توانند به منظور ارتقاء مدرک خود به درجه یک اقدام کنند.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول