اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان ششم و هفتم

تکواندوکاران قمی به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام شدند

تکواندوکاران قمی به جمع نفرات واجد شرایط عضویت تیم ملی نوجوانان برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان و انتخابی المپیک ملحق شدند.

تکواندوکاران قمی به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به دنبال راهیابی 20 تکواندوکار نوجوان به اردوی بعدی تیم ملی تکواندوی رده سنی نوجوانان کشورمان، 2 تکواندوکار قمی نیز در ترکیب نهایی تیم ملی قرار گرفتند تا شانس اعزام به رقابت‌های برون مرزی برای آن‌ها افزایش یابد.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی تکواندوی نوجوانان و فدراسیون تکواندو، پیکارهای انتخابی تیم ملی تکواندوی نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های انتخابی المپیک با حذف چهار تکواندوکار به پایان رسید.

مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک نوجوانان در خانه تکواندو برگزار شد و در نهایت چهار تکواندوکار شانس حضور در ادامه اردوها را از دست داده و 20 تکواندوکار به مرحله بعدی اردوها راه پیدا کرده‌اند.

در بین نفراتی که به مرحله بعدی اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان راه یافتند تکواندوکارانی از استان‌های البرز، زنجان، قزوین، گیلان، اصفهان، مازندران، تهران و قم حضور دارند در حالی که سهمیه قم 2 نماینده است.

بر همین اساس مهدی اسحاقی از البرز و حسین حیدری از زنجان در وزن اول، محمد اصلانی از قزوین و نریمان مریدانی از البرز در وزن دوم، هادی طیرانی ولی‌پور از البرز و رضا یعقوبی از گیلان در وزن سوم جواز حضور در اردوی آینده تیم ملی را به دست آوردند.

این در حالی است که فرشاد خرسندی از اصفهان و کامران امانلو از زنجان در وزن چهارم، رضا جعفرپور از مازندران و نیما معظمی از تهران در وزن پنجم، علی بختیاری از قم و فرشاد منصفی از تهران در وزن ششم دیگر نفرات راه یافته به مرحله بعدی اردوی تیم ملی هستند.

همچنین محمدباقر جزینی از تهران و محمد صفایی از قم در وزن هفتم، دانیال صالحی‌مهر از مازندران و مسعود قهرمانی از زنجان در وزن هشتم، علی بختیاری و ابوالفضل احمدی از تهران در وزن نهم و امیرحسین امیدی و فرشاد غیاثی از تهران در وزن دهم نیز به دور بعدی تمرینات راه پیدا کردند.

این تیم تمرینات خود را زیر نظر محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی، محمدرضا یاری، یوسفعلی حاجی‌پور، سعید رمضانی و حسینعلی نعیمی در مجموعه انقلاب پیگیری می‌کند در حالی که مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان در روزهای 29 اسفند‌ماه 92 تا دوم فروردین‌ماه سال آینده و مسابقات نوجوانان جهان در روزهای چهارم تا هفتم فروردین‌ماه در چین‌تایپه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول