اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته پومسه

تکواندوکاران قم در اختتامیه جام ستارگان کشور با حریفان رقابت می‌کنند

تکواندوکاران قمی در رشته پومسه، نیمه اسفند‌ماه در هفته پایانی رقابت‌های لیگ‌های دسته اول و برتر پومسه کشورمان با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

تکواندوکاران قم در اختتامیه جام ستارگان کشور با حریفان رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یکی از مناطقی که در رشته ورزشی تکواندو در هر 2 بخش آن اعم از مبارزه (کیوروگی) و فرم (پومسه) به صورت جدی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند و ورزشکاران موفقی در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور دارد، استان قم است.

در حالی که رقابت‌های لیگ‌های برتر و دسته اول پومسه مردان و بانوان کشور با عنوان جام ستارگان برگزار می‌شود، پومسه‌روهای قمی توانسته‌اند در هفته‌های قبل عناوین خوب و قابل توجهی کسب کنند و حالا آماده پیکارهای هفته پایانی می‌شوند.

قرار است براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندوی کشورمان، دیدارهای هفته‌های هفتم و هشتم از دور برگشت و همچنین مراسم اختتامیه هشتمین دوره رقابت‌های لیگ‌های دسته اول و برتر پومسه آقایان با عنوان جام ستارگان، روز جمعه شانزدهم اسفند‌ماه در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

این در شرایطی است که در این دوره از رقابت‌ها،‌ پومسه‌روها در 2 بخش انفرادی و تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و مجموع در بخش تیمی لیگ برتر جام ستارگان 12 تیم حضور دارند و در لیگ دسته اول نیز 15 تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در لیگ برتر جام ستارگان و در بخش تیمی رده سنی زیر 18 سال، پنج تیم فرهنگ رازق‌پور (الف) و (ب)،‌ شهرداری سمنان،‌ هیئت فارس هیئت گیلان، در رده سنی 18 تا 29 سال، سه تیم فرهنگ رازق‌پور،‌ هیئت فارس (الف) و (ب) و در رده سنی بالای 29 سال چهار تیم فرهنگ رازق‌پور (الف) و (ب)،‌ شهرداری سمنان،‌ هیئت گیلان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

همچنین در لیگ دسته اول پومسه کشور و در بخش تیمی رده سنی زیر 18 سال 11 تیم هیئت نجف‌آباد‌، تکاوران،‌ راهیان،‌ شهرداری سمنان،‌ اهورا داور فارس (الف) و (ب)،‌ المپیک گرگان،‌ هیئت گیلان،‌ یاسین بانک انصار،‌ سمای چالوس و الماس بتن همدان و در رده سنی 18 تا 29 سال چهار تیم هیئت آذربایجان شرقی،‌ تکاوران،‌ راهیان و هیئت گیلان به میدان می‌روند.

همچنین بنابر اعلام مسئولان برگزاری مسابقات،‌ رده‌های سنی مسابقات لیگ پومسه آقایان در بخش انفرادی نیز اعلام شد و براین‌ اساس در لیگ برتر جام ستارگان رقابت‌های بخش انفرادی در رده‌های سنی زیر 15 سال،‌ 15 تا 17 سال،‌ 18 تا 29 سال،‌ 30 تا 39 سال، 40 تا 49 سال و 50 تا 59 سال به انجام می‌رسد.

گفتنی است، در هفته پایان پیکارهای لیگ دسته اول پومسه مردان باشگاه‌های کشور رقابت در بخش انفرادی در رده‌های سنی‌ زیر 15 سال،‌ 15 تا 17 سال،‌ 18 تا 29 سال،‌ 30 تا 39 سال،‌ 40 تا 49 سال و 50 تا 59 سال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2258/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول