اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

95 درصد سرقت‌های شبانکاره دشتستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: 95 درصد سرقت‌های شبانکاره دشتستان در سال‌جاری کشف شد.

95 درصد سرقت‌های شبانکاره دشتستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حیدر عباس‌زاده شب گذشته در جمع مردم شهر شبانکاره با تشریح وضعیت امنیتی، انتظامی و اجتماعی این شهر گفت: هم آمار عملکردها و هم نتایج نظرسنجی مراکز علمی و دانشگاهی موید این مطلب است که شاخص‌های امنیتی و انتظامی در سطح استان بوشهر و شهر شبانکاره مطلوب است.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 90 درصد سرقت‌ها در استان کشف شده که این آمار کشفیات برای شهر شبانکاره 95 درصد است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر، خدمت در راه امنیت و آسایش مردم را یک هدیه الهی دانست و عنوان کرد: روزانه چند هزار تماس تلفنی با پلیس 110 در سطح استان برقرار می‌شود که ضمن حضور پلیس در صحنه‌ها اقدام لازم به عمل می‌آید.

وی افزود: کوچکترین حادثه و اتفاق رخ داده در سطح استان با حساسیت و مسئولیت‌پذیری بالایی ثبت و در راستای کشف آن اقدام می‌شود.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: در اولین ساعات کاری روزهای شنبه، هر هفته کمیسیون ویژه‌ای با حضور روسای پلیس‌های تخصصی تشکیل و برنامه‌ریزی برای پیشگیری از وقوع جرایم و پیگیری رخدادهای انجام شده، به‌صورت ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد.

فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر امنیت را مقوله‌ای چند وجهی دانست و اظهار کرد: برای محقق شدن امنیت پایدار علاوه بر نیروی انتظامی، مراجع قضایی، سیاسی، ائمه جمعه، اصحاب رسانه و از همه مهم‌تر خود مردم در کنار اقدامات پلیس نقش انکارناپذیری دارند.

وی از تیراندازی در مراسمات عروسی‌ به‌عنوان یک حرکت ناشایست و مخل نظم و امنیت روانی و اجتماعی جامعه یاد کرد و افزود: برای ریشه‌کنی این فرهنگ غلط همکاری مردم با پلیس اجتناب‌ناپذیر است.

عباس‌زاده عنوان کرد: زیبنده نیست که پلیس با حضور در یک مراسم عروسی درب ورودی میهمانان را مورد بازرسی قرار دهد چراکه صاحب عروسی به راحتی می‌تواند از میهمانان و مدعوین درخواست کند از انجام هرگونه تیراندازی خودداری کنند و این زیباترین شکل همکاری و تعامل مردمی در راستای امنیت پایدار است.

وی از مردم شبانکاره به ‌عنوان مردمی منطقی، متدین و قانون‌مدار نام برد و یادآور شد: شبانکاره یکی از بهترین مناطق استان از نظر امنیت داخلی است.

انتهای پیام/2452/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول