اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایرانجوان بوشهر در روزهای حساس لیگ یک؛

سروقامتان ایرانجوان بوشهر در اندیشه شکست مهمان یزدی

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر فردا در دیداری سرنوشت ساز از لیگ دسته اول فوتبال ایران، در بوشهر به مصاف حرف یزد لوله خود می‌رود.

سروقامتان ایرانجوان بوشهر در اندیشه شکست مهمان یزدی

یکشنبه دیگری در راه است، یکشنبه‌ای که همه همگام و همصدا باید فوتبال سراسر استعداد و تکنیک جنوب یعنی بوشهر را صدا بزنیم، یکشنبه‌ای که هر لحظه از دست رفتن آن دیگر تکرارشدنی و قابل جبران نخواهد بود.

روز یکشنبه (فردا) از مسابقات دسته یک فوتبال کشور، سروقامتان ایرانجوان که در نهایت نداری نماد غرور و سرور این روزهای فوتبال بوشهر شده‌اند درحالی به مصاف حریف یزدی خود می‌روند که هفته گذشته برای نخستین بار در این فصل صدر جدول را از دست داده‌اند و می‌خواهند این هفته با عطشی دو چندان برای کسب پیروزی، در مقابل حریف یزدی خود صف آرایی کنند.

ایرانجوانی‌ها و کادرفنی متفکر آنها خوب می‌دانند که برد برابر تیم یزد لوله، شیرینی و حلاوت قطاب یزد را برای کام فوتبال دوستان فهیم و متعصب بوشهر به ارمغان می‌آورد.

در دیدار دو هفته قبل ایرانجوان، با وجود رایگان کردن بلیط استادیوم استقبال دلخواه و ایده‌آل از رعنا قامتان ایرانجوان صورت نگرفت ولی این هفته و سایر هفته‌های باقیمانده به دلیل حساسیت بالایی که دارد حضور فوتبال دوستان بوشهر بیش از پیش احساس می‌شود و هواداران می‌تواند قلب تپنده تیم ایرانجوان در ادامه راه شوند.

ایرانجوان فردا می‌تواند با حمایت همه جانبه مسئولان و فوتبال دوستان بوشهر حریفان تا به دندان مسلح خود را زمین‌گیر کند و در را رسیدن به اوج فوتبال کشور بار دیگر به صدر برسد.

حریفان ایرانجوان که در هفته گذشته از ایرانجوان گوی سبقت را ربوده‌اند این هفته، هفته مرگباری را پیش رو دارند پیکان این هفته باید در مقابل راهیان کرمانشاه قرار بگیرد و با توجه به اینکه راهیان به راحتی امتیاز نمی‌دهد، می‌توان به کشیدن ترمز پیکان در این هفته خوشبین باشیم.

دیگر دیدار مهم گروه ایرانجوان دیدار دو تیم نفتی گچساران و مسجد سلیمان است و گچسارانی‌ها با نتایج ضعیف چند هفته گذشته خود قطعا سعی در جبران مافات دارند و برای به آتش کشیدن نفت مسجد سلیمان صدر نشین، مصمم خواهند بود و با این وجود رفتن ایرانجوان به صدرجدول محتمل به نظرمی‌رسد.

فوتبال دوست بوشهر نیز خوب می‌داند که  ایرانجوان بوشهر برای صدرنشینی، نیاز مبرم به اتحاد و همدلی هواداران دارد،  در این مقطع حساس بدون شک دیگر رنگ‌ها مطرح نیستند و این هفته هواداران شاهین و ایرانجوان باید همه همدل و همصدا برای سربلندی بوشهر قهرمان، ایرانجوان را فریاد بزنند.

وقتی اسم بوشهر پسوند یک تیم می‌شود دیگر شاهین و ایرانجوان مطرح نیست و مهم‌تر از این دو تیم اعتلا و سربلندی بوشهر عزیز است و برای بالا بردن نام بوشهر هم که شده باید متحد شویم.

بوشهری که حسین ماهینی خلاق و خوش اخلاق را به پرسپولیس پرطرفدار روانه کرده و مهدی کریمیان جنگنده و متعصب را به تراکتورسازی، تا قهرمان جام حذفی کشور نیز به کمک یک بازیکن بوشهری، خود را قهرمان جام حذفی کشور ببیند.

عبدالصمد شهریاری

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول