اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال و تیم ملی:

حق مردم بوشهر است یک تیم در لیگ برتر داشته باشند

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و استقلال تهران گفت: حق مردم فوتبال‌دوست بوشهر است که تیمی در لیگ برتر داشته باشند امیدوارم هرچه زودتر نماینده‌ای در لیگ برتر داشته باشید.

حق مردم بوشهر است یک تیم در لیگ برتر داشته باشند

شاهین بیانی کاپیتان سابق تیم‌های ملی و استقلال که به بوشهر سفر کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر از مهمان نوازی بوشهری‌ها تقدیر کرد و گفت: به همراه تیم یاران زنده یاد ناصر حجازی هرچند روز یک بار دور هم جمع می‌شویم و به نیت کارهای خیر به شهرهای مختلف سفر می‌کنیم این بار به بوشهر آمدیم و در جمع مردم خونگرم بوشهر حضور پیدا کردیم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال گفت: 30 سال پیش به همراه استقلال به بوشهر آمدم، از سال 61 تاکنون به بوشهر نیامده بودم، اما فوتبال این خطه همیشه ظرفیت بالایی داشته، حق مردم فوتبال‌دوست بوشهر است که تیمی در لیگ برتر داشته باشند امیدوارم هرچه زودتر نماینده‌ای در لیگ برتر داشته باشید.

گفتنی است تیم یاران زنده یاد ناصر حجازی که بوشهر سفر کرده بود در یک بازی دوستانه و نمادین منتخب پیشکسوتان نیروی مسلح را 3 بر یک شکست داد.

انتهای پیام/66006/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول