اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

تقویت ورزش‌های همگانی و بومی محلی در محلات برازجان

شهردار برازجان از تقویت ورزش‌های همگانی و بومی محلی در محلات برازجان خبر داد.

تقویت ورزش‌های همگانی و بومی محلی در محلات برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ماشاالله احمدی شامگاه شنبه در آیین اختتامیه مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداری یادواره شهید بهروز رضایی دهنوی در زمین چمن مصنوعی پارک رضوان اظهار داشت: گستردگی روزافزون جامعه شهری و تمرکز بیشتر جمعیت در شهرها نیاز به تحرک بیشتر را برای سلامت و پیش‌گیری از بیماری‌ها می‌طلبد.

شهردار برازجان افزود: این نیاز در قالب ورزش‌های همگانی امروز به یکی از مقوله‌ها و مؤلفه‌های مهم تبدیل شده که معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری با نگاهی ویژه‌، گام‌های مثبتی برای گسترش آن برداشته ‌است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری علاوه بر رسیدگی به امور اجرایی و عمرانی شهر، پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و هنری برای ایجاد نشاط در بدنه جامعه را نیز یکی از مهم‌ترین وظایف خود به‌شمار می‌آورد.

شهردار برازجان از تقویت ورزش‌های همگانی و بومی محلی در محلات برازجان خبر داد و گفت: این مهم با همکاری سایر دستگاه‌ها محقق می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری برازجان نیز بیان کرد: این مسابقات در راستای ارج گذاشتن به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و به ویژه شهید رضایی دهنوی و همچنین گرامیداشت کارکنان درگذشته شهرداری برگزار شده است.

عبدالرسول استادزاده افزود: این دوره از مسابقات با شرکت پنج تیم در زمین چمن مصنوعی پارک رضوان آغاز شده که در نهایت جوایز ارزنده‌ای به تیم‌های برتر اهدا خواهد شد.

وی ابراز داشت: در این رقابت‌ها تیم (الف) سایت اداری شهرداری به‌ نام مرحوم جهانبخش ابراهیمی، تیم (ب) سایت اداری شهرداری به ‌نام مرحوم محمدحاجیونی، تیم سازمان فضای سبز به ‌نام شهید بهروز رضایی دهنوی، تیم آتش‌نشانی به ‌نام مرحوم محمد زارعی و تیم سازمان اتوبوسرانی به‌ نام مرحوم سید ابوالقاسم هاشمی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول