اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خبر داد

تکمیل بازسازی واحدهای مسکونی دشتی و دشتستان قبل از شروع فصل گرما

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: بازسازی واحدهای مسکونی دشتی و دشتستان قبل از شروع فصل گرما تکمیل می‌شود.

تکمیل بازسازی واحدهای مسکونی دشتی و دشتستان قبل از شروع فصل گرما

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عزیزالله مهدیان پیش از ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله دشتستان اظهار داشت: برای بازسازی واحدهای زلزله‌زده در استان بوشهر با اهتمام مسئولان اقدامات موثری انجام گرفته که امیدواریم این روند تداوم یابد.

وی افزود: امسال شاهد وقوع چند حادثه بزرگ در کشور بودیم که وقوع دو زلزله بزرگ در دشتستان و دشتی در استان بوشهر و زلزله در هرمزگان و خراسان جنوبی و همچنین وقوع سیل در برخی استان‌ها از این جمله است و تمام توان موجود برای جبران خسارات وارده به کار گرفته شده است.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور از آغاز بازسازی واحدهای مسکونی زلزله‌ دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم با تلاش بنیاد مسکن و با همکاری مردم انجام گرفته و امیدواریم در کمترین زمان ممکن محقق شود.

مهدیان یادآور شد: در مناطق زلزله زده دشتستان مردم خود پای کار هستند و منابع و مصالح نیز در این منطقه وجود دارد و مردم با سرعت و دقت و کیفیت بالا کار بازسازی را انجام دهند.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه بازسازی واحدهای مسکونی دشتی و دشتستان قبل از فصل گرما تکمیل می‌شود گفت: در انتظار پرداخت اعبتار در هفته آینده هستیم و طبق برنامه باید در شهرستان‌های دشتی و دشتستان در استان بوشهر پیش از فصل گرما سقف خانه‌ها پوشانده شود.

مهدیان با بیان اینکه دامنه زلزله دشتستان گسترده‌تر از شنبه بود اذعان داشت: با تمام توان و امکانات برای بازسازی مناطق زلزله‌زده در شهرها و روستاهای دشتستان اهتمام می‌ورزیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول