اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی قبل

فرماندار جدید دشتستان معرفی شد

در آیینی با حضور استاندار بوشهر، ارسلان زارع به عنوان فرماندار جدید دشتستان معرفی شد.

فرماندار جدید دشتستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ظهر امروز در آیینی با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مدیران ارشد استان بوشهر و شهرستان دشتستان با تقدیر از خدمات علیرضا خرمی(فرماندار سابق)، ارسلان زارع به عنوان فرماندار جدید دشتستان معرفی شد.

فرماندار جدید دشتستان در این مراسم اظهار داشت: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی عبادت است و همه باید در این مسیر گام برداریم.

ارسلان زارع افزود: توسعه متوازن شهرستان دشتستان از اساس‌ترین اولویت‌های اینجانب است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بهبود همه شاخص‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و مذهبی و امنیتی در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار دشتستان بیان کرد: خرمی فرماندار سابق تلاش‌های بسیار خوبی برای اعتلای شهرستان دشتستان داشت و باید از ایشان به خاطر خدمات گسترده به مردم تقدیر شود.

زارع ابراز داشت: برای رشد و پیشرفت شهرستان باید همه کمک کنند و همه باید دست به دست هم دهیم و در مسیر آبادانی شهرستان گام برداریم.

وی بیان کرد: دشتستان در مسیر توسعه گام برمی‌دارد و به فضل خدا این مسیر با تلاش همه مسئولان تداوم خواهد یافت.

بخشدار سعدآباد نیز به نمایندگی از بخشداران دشتستان نیز بیان کرد: مردم امسال در خلق حماسه‌های سیاسی نقشی بی‌نظیر داشتند و امیدوار هستیم خدمات لازم به مردم ارائه شود.

عبدالرحیم افروغ گفت: اجرای منویات مقام معظم رهبری به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه امور باشد و در این مسیر نباید کوتاهی شود.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول