اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر تفاهم‎نامه‎ای که اجرایی نشد

سنگ‎های 400 ساله خارج از موزه زمین‎شناسی

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان از عدم اجرای تفاهم‎نامه با دانشگاه گلستان در ایجاد موزه زمین شناسی انتقاد کرد و گفت: سنگ‌های 400 ساله خارج از موزه زمین‎شناسی نگهداری می‎شوند.

سنگ‎های 400 ساله خارج از موزه زمین‎شناسی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین ربیعی امشب در شصت و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: در تپه قلعه خندان آثاری از سنگ‎های زمین‎شناسی وجود دارد که قدمت 400 ساله دارند اما خارج از موزه زمین‎شناسی نگهداری می‎شوند در حالیکه آن نقطه می‎تواند به موزه‎ای روباز و طبیعی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه روند افتتاح و راه‎اندازی المان بسیج گرگان رضایت بخش نیست، تصریح کرد: شهردار گرگان باید این موضوع را با جدیت پیگیری کند تا به نتایج خوبی برسیم.

پلیس راهور به دنبال اجرای دقیق قانون در جاده‎ها شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان همچنین از پلیس راهور خواستار اجرای دقیق قانون و نظارت بیشتر در جاده‎ها شد و افزود: پلیس راهور به جای اینکه در جاده‎ها به دنبال جرایم باشد باید کاری کند که اگر مسافر گزارش کرد یک راننده در حین رانندگی با تلفن همراه صحبت کرد و قانون را زیر پا گذاشت دفترچه‎‎اش را باطل کند.

ربیعی تاکید کرد: رانندگان باید در جایی که با جان مسافران بازی می‎شود به شدت برخورد قانونی صورت گرفته و جریمه راننده لحاظ شود.

از عید فطر تاکنون هفت نفر از اعدام رهایی یافته‌اند

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه از عید فطر تاکنون هفت نفر از اعدام رهایی یافتند گفت: با پیگیری دادستان گلستان، رئیس اداره زندان گرگان و مجموعه‎ای که در این راستا کار می‎کنند رضایت شاکیان اخذ شد و هفت از بند اعدام رهایی پیدا کردند که این عمل جای بسیار خرسندی دارد.

ربیعی ادامه داد: جای تاسف دارد در جامعه اسلامی شاهد ناهنجاری‎هایی باشیم که منجر به اعدام افراد شود و از آن طرف خوشحال باشیم از اینکه تیمی پیدا می‎شوند تا برای نجات جان انسان‎ها حرکت کنند، ما باید کاری کنیم تا میزان ناهنجاری در جامعه کم شود.

وی از ائمه جمعه که در فریضه نماز مبادرت به آگاه‎سازی و روشنگری مردم در این زمینه کردند تشکر کرد و گفت: این امید می‎رود روزی فرا رسد که شاهد کاهش و مرتفع شدن ناهنجاری در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول