اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

افق آینده گرگان باید در بودجه دیده شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: افق آینده گرگان باید در بودجه دیده شود

افق آینده گرگان باید در بودجه دیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن گرزین عصر امروز در پنجاه و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: هفته گذشته کار تصویب و آگهی موضوع عوارض به موقع انجام شد و امیدواریم همانطور که آقای شهردار قول دادند بودجه سال 1393 را در دستور کار داشته باشیم.

گرزین با تبریک روز نیروی هوایی خاطرنشان کرد: نقطه عطف مبارزات ملت ایران در 22 بهمن اتفاق افتاد که از خرداد سال 1342 مبارزات شروع شد و در 22 بهمن‎ماه 1357 انقلاب و مبارزات مردم ایران به پیروزی رسید و روز پیروزی انقلاب را به تمام ملت ایران تبریک می‎گویم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: امیدواریم با حضور باشکوه و با بصیرت در راهپیمایی دوباره ثابت کنیم پای اهداف انقلاب ایستاده‎ایم و ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم.

وی افزود: نخستین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ایمان مردم به خدا بود که مبارزات خود را در راه خدا و با تقوا و ایمان به خدا انجام می‎دادند.

گرزین بیان کرد: دومین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران رهبری هوشمندانه امام(ره) بود که این کشتی را خوب مدیریت و رهبری کرد و سوم همدلی و اتحاد مردم ایران بود که باعث شد در مبارزات انقلاب اسلامی پیروز شویم.

وی گفت: استقامت و پایداری نیز نقش به‌سزایی در پیروزی انقلاب داشت که ما وظیفه داریم برای حفظ انقلاب تمام تلاش‎ خودمان را انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: آنچه که در سال 1393 باید اتفاق بیفتد افق آن باید الان دیده شود و برای داشتن شهر سالم نیاز به توسعه همه‎جانبه داریم و مهم‎ترین انتظار ما از تمام همکاران در مجموعه شهرداری گرگان رضایت‎مندی شهروندان و تکریم ارباب رجوع است.

وی در پایان ابراز داشت: اگر مردم نباشند ما هیچ نداریم و زبان مشترک مردم و مسئولان نیز قانون است که باید بر مبنای آن عمل کرد و پایبند به قوانین بود.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول