اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

چهره شهر باید با آموزش شهروندان اصلاح شود

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: چهره شهر ما با ابزار نرم و آموزش شهروندان و نیروهای شهرداری باید اصلاح شود.

چهره شهر باید با آموزش شهروندان اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد قدس مفیدی امشب در شصتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان، اظهار داشت: در اینکه شهردار گرگان انسان کارآزموده‎ای است، کسی شک ندارد.

وی ادامه داد: اما یکی از نکات بسیار مهم شهر گرگان در شب عید این است که خیابان اصلی گرگان در شب عید شبیه به بازار مکاره شام در 100 سال پیش خواهد شد.

قدس مفیدی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از افراد با حمل سلاح سرد در این خیابان در شب عید حاضر می‎شوند و پیاده‎روی این خیابان را بخش‎بندی می‎کنند و سرقفلی آن را با رقم و پول می‎فروشند.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: چون موضوع خدمات شهری مهم است و در این جلسه به دقت نیروهای خدمات شهری و نیروهای سد معبر در کار و رعایت قانون و پرهیز از درگیری اشاره شد این نکته هم باید مدنظر قرار گیرد که گاهی اوقات نیروهای خدمات شهری مجبور به درگیری هستند.

با کمک رسانه برخورد نیروهای شهرداری با مردم کم می‎شود

وی عنوان کرد: من احساس می‎کنم ما نیاز به یک ابزار آموزشی دو وجهی داریم که یک وجه آن آموزش نیروهای شهرداری است.

قدس مفیدی تأکید کرد: بخش دیگر این آموزش برای مردم است که اصحاب رسانه باید به کمک آموزش بیایند و اگر به یک شهروند چندین بار تذکر بدهی که این کار را انجام نده و از رسانه هم نسبت به آن موضوع تاکید شود قطعا دفعه دیگر خودش این کار را انجام نمی‎دهد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ابراز داشت: اگر رسانه‎ها به کمک ما بیایند و یک فرهنگ‎سازی شود که مردم به متکدیان کمک نکنند و کمک به قشر نیازمند به طریق دیگری انجام شود قطع به یقین نیروهای خدمات شهری دیگر انرژی کمتر و درگیری کمتری برای این موضوعات خواهند گذاشت.

قدس مفیدی بیان کرد: متاسفانه در برخی از چهارراه‎های شهر گرگان افرادی ثابت وجود دارند که برای خدمات شهری مشکل‎ساز شده‎اند.

وی در پایان متذکر شد: چهره شهر ما با ابزار نرم و آموزش شهروندان و نیروهای شهرداری باید اصلاح شود و نیاز است که برای رفع این موضوع علاج قبل از واقعه شود.

انتهای پیام/83004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول