اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر نفت در امور روحانیت:

ایجاد تعامل بین صنعت و امور مذهبی رویکرد جدید وزارت نفت است

مشاور وزیر نفت در امور روحانیت گفت: ایجاد تعامل بین صنعت و امور مذهبی رویکرد جدید وزارت نفت است.

ایجاد تعامل بین صنعت و امور مذهبی رویکرد جدید وزارت نفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد مجیدی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار صنعت نفت است و روز به روز شاهد پیشرفت این مجموعه عظیم هستیم.

وی افزود: توجه صنعت نفت به محیط پیرامونی و همچنین توجه این صنعت به مسایل فرهنگی و دینی امری مهم است که مورد تاکید صنعت نفت قرار دارد.

مشاور وزیر نفت در امور روحانیت، ایجاد تعامل بین صنعت و امور مذهبی را رویکرد جدید صنعت نفت برشمرد و خاطرنشان کرد: بدون تردید تعامل بین صنعت نفت و حوزه مذهبی از الزامات پیش روی این صنعت است.

مجیدی با اشاره به مشکلات کارکنان صنعت نفت در مناطق عملیاتی، تأمین صرف اقتصادی برای رفع مشکلات این کارکنان را مردود دانست و از نیاز ورود مذهب و به ویژه روحانیون برای مشاوره و رفع مشکلات آنان تأکید کرد.

وی بیان کرد: صنعت نفت به عنوان صنعت کلیدی کشور همواره در اقدامات جدید و اصلاحی پیشگام بوده و امروز نیز در زمینه تعریف تعامل جدید بین صنعت و امور مذهبی پیشگام است.

مجیدی در ادامه سخنان خود روحانیون را به تعامل هرچه بیشتر با صنعت نفت دعوت کرد و گفت: صنعت نفت افتخار میزبانی روحانیون در بیست و پنجمین همایش مدیران مراکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور را داشت که با کیفیت مطلوبی برگزار شد.

مشاور وزیر در امور روحانیت همچنین خلاصه‌ای از اهم فعالیت‌های صنعت نفت در منطقه ارائه کرد و افزود: صنعت نفت برای پیشرفت و توسعه در مناطق پیرامونی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول