اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش شرکت توزیع برق کردستان به اظهارنظر یک عضو شورای شهر سنندج

اطلاع‌رسانی آوجیان شتاب‌زده است

شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اظهارات یک عضو شورای اسلامی شهر سنندج تامین روشنایی کمربندی دکتر حسینی این شهر را شتاب‌زده خواند.

اطلاع‌رسانی آوجیان شتاب‌زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در توضیح شرکت توزیع برق در خصوص اظهارات این عضو شورای اسلامی شهر سنندج که در 19 ماه جاری با تیتر «مهلت دو هفته‌ای به شرکت برق/ عدم حضور مسئولان شهرسازی موجه نیست» در خبرگزاری فارس منتشر شد، آمده است؛ در این جلسه شورای اسلامی سنندج که معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ به نمایندگی از این شرکت در جلسه حضور یافته بود، هیچگونه تصمیم قطعی در این زمینه اتخاذ نشده و تصمیم‌گیری نهایی به جلسه روز پنجشنبه 24 بهمن ماه موکول شده است.

این جوابیه می‌افزاید اطلاع‌رسانی این موضوع در رسانه‌های گروهی از سوی خانم آوجیان شتاب‌زده و به دور از رعایت دوراندیشی بوده است.

این جوابیه حاکی‌است؛ تامین روشنایی کمربندی مرحوم دکتر حسینی، از چند ماه قبل مطرح شده و لازم به توضیح است که در این زمینه نشست‌های متعددی با حضور مسئولان و مدیران ارشد شهرستان تشکیل شده است که از آن جمله می‌توان به نشست مورخ 27 شهریور امسال با حضور فرماندار، شهردار و مدیر توزیع برق شهرستان سنندج اشاره کرد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه این جوابیه آورده است؛ براساس بند 1 صورتجلسه جلسه مذکور، شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان موظف به تهیه دیتایل‌های اجرای تامین روشنایی بلوار یاد شده و اعلام نتیجه به شهرداری شده است و براساس این بند مدیریت توزیع برق سنندج طی نامه شماره 2831/810/92/100 مورخ 7/7/92 نسبت به ارسال 6 برگ ریز و شرح اجناس و تجهیزات مورد نیاز و نیز برآورد ریالی پروژه 11,861,122,625 ریال به شهرداری و فرمانداری اقدام نمود.

همچنین براساس بند 2 این صورت‌جلسه شهرداری سنندج موظف شد نسبت به تأمین اعتبار فاز اول تأمین روشنایی مسیر یاد شده به طول یک کیلومتر اقدام نماید که تا این تاریخ هیچ‌گونه اقدامی از سوی شهرداری محترم صورت نپذیرفته و این مهم به کرات از سوی این شرکت و از طریق رسانه‌های گروهی اطلاع‌رسانی شده است.

در پایان این جوابیه آمده است؛ لازم است به استحضار مردم شریف شهرستان سنندج برسد عدم تامین روشنایی معابر مسیر یاد شده و مسیرهای جدید مشابه ناشی از اهمال و عدم دوراندیشی مسئولان ذی‌ربط در پیش‌بینی دقیق و به موقع اعتبارات مورد نیاز برای تأمین روشنایی و نیز بهره‌برداری عجولانه از این پروژه‌هاست.

انتهای پیام/79001/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول