اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج:

مهلت دو هفته‌ای به شرکت برق/عدم حضور مسئولان شهرسازی موجه نیست

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج با اشاره به نبود روشنایی در اتوبان‌ دکتر حسینی و کمربندی زاگرس از مهلت دو هفته‌ای به شرکت برق برای تأمین روشنایی این دو مسیر خبر داد.

مهلت دو هفته‌ای به شرکت برق/عدم حضور مسئولان شهرسازی موجه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جلسه کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج شامگاه شنبه در محل این شورا برگزار شد.

در این نشست اعضای کمیسیون فوق، مدیرکل بازرسی و شکایات استانداری، مدیرکل دفتر فنی استانداری، نماینده شرکت برق، پلیس راهور، ترافیک، معاون ترافیک شهرداری سنندج و معاونت فنی عمرانی حضور داشتند.

در این جلسه رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی با اشاره به وظایف این کمیسیون گفت: برای نخستین بار پس از 14 سال و در شورای دوره چهارم این کمیسیون با پیشنهاد خود من و موافقت اعضا شکل گرفت.

زهرا آوجیان، هدف بزرگ این کمیسیون را تخصصی‌تر کردن بحث نظارت عنوان کرد و افزود: به جز امور جاری، هر هفته بازدیدهای دوره‌ای نیز در دستور کار اعضا قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: این بازدیدها که تنها معدودی از آن باقی مانده در مرحله نخست مربوط به مناطق و زیرمجموعه‌های شهرداری است و در فاز دوم که پس از تعطیلات نوروز خواهد بود شکوائیه‌ها و عملکرد مناطق مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج با اشاره به مشکلات روشنایی در اتوبان‌ دکتر حسینی و کمربندی زاگرس این شهر اظهار کرد: متأسفانه اقدامی در خصوص تأمین روشنایی در این مناطق صورت نگرفته است.

آوجیان با بیان اینکه این مسئله مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده است، وقوع تصادف در یکی از این محورها را یادآور و خواستار رفع معضلات مربوط به تأمین برق در این دو نقطه حادثه‌خیز شد.

وی با گلایه از نبود مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کردستان اظهار کرد: این مسئول نه خود و نه نماینده این دستگاه را به این جلسه و همچنین جلسه شورای استان اعزام نکرد.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج با تأکید بر اینکه مطابق قانون مدیران کل مؤظف به حضور در جلسات شورا هستند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به وزرا دستور اکید برای حضور در جلسات شورای شهر تهران داده‌اند.

آوجیان خاطرنشان کرد: مطابق این دستور، مدیران کل دستگاه‌ها نیز که نمایندگان وزرا در استان‌ها هستند باید در این جلسات حضور داشته باشند.

در پایان این جلسه، شرکت توزیع برق کردستان مؤظف شد ظرف 2 هفته و پس از تأمین فنداسیون روشنایی از سوی شهرداری، نسبت به ایجاد ملزومات برای روشنایی اقدام کند و در این راستا تصمیمی قطعی در جلسه سوم اسفندماه اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/79012/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول