اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان همدان:

سارق خودرو در همدان ناکام ماند

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارق خودرو و کشف یک دستگاه خودروی مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سارق خودرو در همدان ناکام ماند

رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ماموران کلانتری 14 همدان در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر سرقت یک دستگاه مینی‌بوس نارنجی‌رنگ در یکی از مناطق شهر، به محل اعزام شدند و موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اجرای طرح مهار مینی‌بوس در سطح شهرستان، ماموران کلانتری 15، موفق به کشف خودروی موردنظر و دستگیری سارق که در حین فرار با مینی‌بوس بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارق باطری خودرو خبر داد و گفت: ماموران کلانتری 11 نیز در حین گشت‌زنی در سطح شهر به یک نفر مشکوک شدند که در بازرسی بدنی از وی یک عدد سیم‌چین، یک عدد پیچ گوشتی به عنوان ابزار سرقت باطری کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس با بررسی‌های بیشتر در محل، متوجه یک دستگاه خودروی 206 شدند که در بازرسی از آن تعداد چهار عدد باطری مسروقه کشف شد و متهم دستگیر شده به مالکیت خودروی رها شده، اعتراف کرد.

مرادی از دستگیری فردی که اقدام به سرقت درپوش فلزی تیرهای چراغ برق می‌کرد، خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

دستگیری باند سارقان منزل در همدان

وی در ادامه با اشاره به دستگیری باند سارقان منزل و کشف تعدادی اقلام مسروقه در این شهرستان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان، در حین گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه تاکسی پژو 405 با دو نفر سرنشین مظنون شده و خودرو مورد نظر را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی همدان گفت: در بازرسی از خودرو یک قبضه کلت پلاستیکی فندکی، یک عدد شوکر، یک عدد کلاه پشمی نقاب‌دار، یک عدد جعبه شامل ابزارآلات باز کردن درب، دو عدد کارت سوخت موتورسیکلت، دو تخته فرش دستبافت 12 متری، یک دستگاه تلویزیون LCD، یک دستگاه آیفون تصویری، یک دستگاه دی وی دی، دو عدد باند سینمای خانگی رومیزی، یک عدد ریسیور، یک عدد قلیان، یک عدد زیر سیگاری عتیقه و دو دستگاه موبایل لنزدار کشف شد.

وی افزود: در بازجویی از متهمان، راننده خودرو مدعی شد که این دو نفر را از ترمینال اتوبوس‌های همدان به صورت دربستی با وسایل مذکور سوار کرده، اما مقصد آنها مشخص نبود.

مرادی با بیان اینکه دو نفر سرنشین خودرو نیز اعلام کردند وسایل مذکور را با اتوبوس مسافربری از کرج به همدان انتقال داده‌اند، گفت: متهمان به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی استان شدند.

انتهای پیام/89002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول