اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باند سارقان احشام در مهر متلاشی شد

فرمانده انتظامی مهر استان فارس از انهدام باند سارقان احشام و کشف هفت سرقت از آنان خبر داد.

باند سارقان احشام در مهر متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ مسعود ظهرابی اظهار داشت: در پی تماس یکی از شهروندان مبنی بر سرقت احشام، بلافاصله اکیپی از ماموران برای بررسی موضوع به مکان مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، ماموران یک خودرو وانت پیکان را متوقف و در مجموع 22 رأس احشام سرقتی را کشف کردند.

ظهرابی با بیان اینکه در این مورد چهار نفر دستگیر شدند افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته از این سارقان هفت سرقت احشام از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی مرودشت استان فارس از دستگیری سارق با هفت سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی شیبانیان با اعلام این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کناره هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، سارقی را در حین سرقت از یک گاراژ ضایعاتی مشاهده و بلافاصله وی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازجویی‌های فنی پلیسی از این سارق هفت سرقت با همدستی فردی از وی کشف شد و اظهار کرد که اموال مسروقه را به افرادی که دارای گاراژ ضایعاتی هستند فروخته است.

شیبانیان با بیان اینکه خریداران اموال مسروقه به همراه همدست سارق دستگیر و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 با نیروی انتظامی در میان بگذارند.

انتهای پیام/2448/س/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول