اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا:

سارق سابقه‌دار آستارا دستگیر شد

فرمانده انتظامی آستارا گفت: سارق حرفه‌ای سابقه‌دار آستارا دستگیر شد.

سارق سابقه‌دار آستارا دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، نادر خورسند امشب در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به وقوع سرقت از واحدهای مسکونی و مکان‌های دولتی در آستارا، اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیری سارق یا سارقان را آغاز کردند.

وی به تجمیع پرونده‌های موجود در اداره مبارزه با سرقت به منظور تحقیقات پلیسی کارآگاهان اشاره کرد و افزود: کارآگاهان با توجه به بررسی روش سرقت‌های انجام شده، به فردی ساکن آستارا که دارای سابقه متعدد کیفری بود مظنون شدند.

خورسند با بیان اینکه فرد مذکور با مجوز قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس به چهار فقره سرقت از واحدهای مسکونی، مغازه و مکان‌های دولتی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی آستارا دو دستگاه تلویزیون، یک عدد لوستر، یک دستگاه چاپگر عکس رنگی، یک دستگاه چاپگر، یک دستگاه مانیتور، چهار دستگاه مودم، یک عدد دوربین مداربسته، دو عدد ماشین حساب، یک دستگاه بخار شو و ... را از اموال کشف شده از سارق سابقه‌دار اعلام کرد.

به گفته وی، سارق حرفه‌ای سابقه‌دار آستارا با تشکیل پرونده قضایی و قرار بازداشت از طرف دادسرا روانه زندان شد.

خورسند، خواستار رعایت اصول مراقبتی و حفاظتی توسط مردم شد و گفت: توجه مردم به هشدارهای پلیسی موجب جلوگیری از سرقت اموال عمومی می‌شود.

انتهای پیام/84001/ذ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول