اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود خواستار شد

توسعه فعالیت‌های فرهنگی در قزوین

نایب رئیس اول کمیسیون اصل نود خواستار توسعه فعالیت‌های فرهنگی این استان شد.

توسعه فعالیت‌های فرهنگی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی در دیدار با علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با برشمردن ویژگی‌های فرهنگی قزوین خواستار توجه بیشتر دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان شد و اظهار کرد: استان قزوین دارای ظرفیت‌های فراوانی در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و دارای هنرمندان بااستعدادی در زمینه‌های مختلف است.

وی افزود: توجه بیشتر به این استان می‌تواند موجب رشد و تعالی ظرفیت‌های آن شود.

نایب رئیس اول کمیسیون اصل نود با بیان اینکه طی سالیان گذشته توجه چندانی به فرهنگ این استان نشده است، بیان کرد: عدم توجه کافی به ظرفیت‌های بالای فرهنگی قزوین موجب شده است تا این استان نتواند به جایگاهی که شایسته آن است، دست یابد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار ضمن تشکر از پیگیری‌ها داوود محمدی نایب رئیس اول کمیسیون اصل نود در راستای توسعه فرهنگی قزوین بر توجه بیشتر به این استان تأکید کرد.

علی جنتی استان قزوین را استانی با ویژگی‌های خاص برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با افزایش بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخشی از نیازهای این استان را برطرف کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این دیدار دستورات لازم برای ادامه روند احداث تالار شهر قزوین، احداث موزه مطبوعات، کمک به کانون‌های فرهنگی مساجد و کانون‌ها قرآن و عترت، برگزاری سومین دوره دو سالانه خوشنویسی استان را که از سوی داوود محمدی نایب رئیس اول کمیسیون اصل نود مطرح شده بود، صادر کرد.

انتهای پیام/2667/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول