اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین خبر داد

آغاز واکسیناسیون 255 هزار دام علیه بیماری تب برفکی در قزوین

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین از آغاز واکسیناسیون 255 هزار رأس گوسفند و بز علیه بیماری تب برفکی در این شهرستان خبر داد.

آغاز واکسیناسیون 255 هزار دام علیه بیماری تب برفکی در قزوین

عیسی غیاث یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین در راستای اجرای طرح سراسری مایه‌کوبی تب برفکی دام‌های کوچک، طرح واکسیناسیون گوسفند و بز شهرستان قزوین و مناطق تابعه را علیه بیماری تب برفکی آغاز کرده است.

وی افزود: در این طرح سراسری که پیش‌بینی می‌شود 255 هزار رأس گوسفند و بز زیر پوشش واکسیناسیون قرار گیرند تاکنون بیش از 26 هزار رأس دام بر علیه بیماری واکسینه شده‌اند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قزوین از تمام دامداران درخواست کرد: با توجه به اینکه این طرح به منظور پوشش حداکثری و با همکاری بخش خصوصی و همچنین تشکیل اکیپ‌های ویژه دولتی برای مناطق محروم و صعب‌العبور انجام می‌پذیرد، دامداران همکاری لازم با اکیپ‌های اعزامی دامپزشکی را داشته باشند.

گفتنی است بیماری تب برفکی یکی از مهم‌ترین بیماری‌های واگیر دام است که در صورت شیوع، خسارات سنگین اقتصادی را به دامداران تحمیل می‌کند.

انتهای پیام/2667/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول