اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 اسفند جاری صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در گیلان

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از 25 اسفند جاری در این استان خبر داد.

برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در گیلان

محمد فیض امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره نزدیک شدن ایام نوروز اظهار کرد: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از 25 تا 29 اسفند جاری در گیلان دایر می‌شود.

وی به دو مکان برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهر رشت اشاره کرد و افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل نمایشگاه دائمی گیلان با 200 غرفه دایر می‌شود.

فیض با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با 150 غرفه در محل فرودگاه رشت دایر می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان‌های مختلف دایر می‌شود.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید خبر داد و بیان کرد: سیب قرمز توسط مباشر خریداری شده و در سردخانه‌های ارومیه ذخیره‌سازی شده است.

وی با اشاره به خرید پرتقال شب عید گیلانی‌ها از استان مازندران، خاطرنشان کرد: پرتقال خریداری شده در انبارهای مازندران ذخیره‌سازی شده و در موعد مقرر توزیع می‌شود.

فیض نرخ اولیه سیب برای توزیع را مبلغ 3 هزار و 200 تومان اعلام کرد و یادآور شد: نرخ پرتقال مبلغ یک‌هزار و 750 تومان در نظر گرفته شده و میوه‌ها با نرخ مصوب توزیع می‌شوند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه امکان تغییر نرخ میوه ایام نوروز وجود دارد، اظهار کرد: 500 تن سیب قرمز و 700 تن پرتقال در انبارها ذخیره‌سازی شده است.

*توزیع سبد کالا در 200 نقطه گیلان

فیض به توزیع سبد کالا در 200 نقطه گیلان اشاره کرد و بیان کرد: امکان توزیع سبد کالا به دو برابر مکان‌های مذکور در استان وجود دارد.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تاکید بر نظارت عرضه و توزیع کالا در نوروز 93، خاطرنشان کرد: نظارت بر توزیع کالا و خدمات نیازمند مشارکت و هماهنگی با دیگر دستگاه‌ها است.

وی به فعالیت 200 بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در نوروز 93 اشاره کرد و گفت: ستادهای خبری سازمان مذکور در ایام نوروز فعال هستند.

فیض با اشاره به وجود ناظران افتخاری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، یادآور شد: بازرسان انجمن‌های صنفی در ایام نوروز فعال هستند و بر عرضه و توزیع کالا نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/84001/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول