اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال بانوان

نفت آبادان به هشتمین برد رسید

در لیگ برتر فوتسال بانوان تیم نفت آبادان موفق به کسب هشتمین برد خود شد.

نفت آبادان به هشتمین برد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، تیم فوتسال بانوان نفت آبادان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در اهواز به مصاف دیگر نماینده خوزستان ملی حفاری رفت.

بانوان فوتسالیست نفت آبادان که تا هفته هشتم همه رقیبان خود را شکست داده بودند در هفته هشتم و در حساس‌ترین بازی نیم‌فصل خود در برابر پرسپولیس در آبادان به میدان رفتند و در صورت کسب پیروزی به تنهایی در صدر جدول قرار می‌گرفتند.

با این وجود نفتی‌ها در برابر تیم مدعی پرسپولیس نتوانستند به نتیجه برسند و مغلوب شدند تا پس از سرخ‌پوشان پایتخت در رده دوم قرار گیرند.

نفتی‌ها در هفته نهم رقابت‌ها در حالی در برابر تیم حفاری قرار گرفتند که به شدت به سه امتیاز این دیدار برای جلوگیری از افزایش فاصله امتیازی خود با پرسپولیس نیاز داشتند.

بازی دو تیم نیز بسیار نزدیک و حساس دنبال شد اما در نهایت این تیم فوتسال نفت آبادان بود که با حساب سه بر دو حفاری را برد و به هشتمین برد خود در این فصل رسید.

دیگر نماینده خوزستان دانیال ایذه نیز در این هفته به مصاف بانوان اشکنان شیراز رفت که دیدار دو تیم به دلیل اعراض به داوری و با تصمیم داور بازی نیمه تمام باقی ماند.

انتهای پیام/72008/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول