اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

دومین شکست بانوان آملی در لیگ فوتسال بانوان

در سومین روز رقابت‌های گروه چهارم لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور بانوان، فوتسالیست‌های آملی با نتیجه چهار بر یک از شقایق مبارکه اصفهان شکست خوردند.

دومین شکست بانوان آملی در لیگ فوتسال بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سومین روز رقابت‌های مرحله رفت پانزدهمین دوره لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در گروه چهارم با انجام دو دیدار به کار خود پایان داد.

در اولین دیدار تیم فوتسال هیئت آمل که وضعیت خوبی در جدول مسابقات ندارد مقابل شقایق مبارکه اصفهان قرار گرفت که در پایان با نتیجه چهار بر یک شکست خورد.

آملی‌ها در این دیدار هرچند در کار گروهی خوب کار کردند ولی تمام‌کننده نداشتند تا در خانه دومین پیروزی خود را جشن بگیرند.

نماینده فوتسال بانوان آمل هرچند در روز نخست مقابل با نتیجه پرگل نماینده تبریز را شکست داد ولی روز گذشته مقابل آرارات کرمان تن به شکست داد.

سبزفام بابل دیگر نماینده مازندران امروز استراحت داشت ولی در دومین دیدار مسابقات که در سالن سرد و زمستانی پیامبر اعظم آمل دنبال شد، آرارات کرمان با نتیجه 9 بر سه مراغه را شکست داد.

پانزدهمین دوره لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در گروه چهارم از روز 13 بهمن ماه به صورت دوره‌ای کار خود را در سالن ورزشی سرپوشیده 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) از سر گرفت و به مدت پنج روز ادامه دارد.

انتهای پیام/86012/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول