اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان نکا:

رقابت‌های فوتسال لیک دسته دو بانوان پایان یافت

معاون ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان نکا از پایان برگزاری مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم بانوان کشور در این شهرستان خبر داد.

رقابت‌های فوتسال لیک دسته دو بانوان پایان یافت

طاهره رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: مسابقات لیگ دسته دو فوتسال بانوان کشور به میزبانی شهرستان نکا به مدت سه روز در سالن سردار طوسی این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور شش تیم در این مسابقات تصریح کرد: تیم نکا به عنوان تنها نماینده مازندران برای نخستین دوره این مسابقات را تجربه می‌کند که از سه بازی انجام شده خود موفق به کسب چهار امتیاز شد.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان نکا ابراز داشت: تیم فوتسال بانوان نکا در بازی نخست دو بر دو مقابل قم مساوی کرد اما در بازی دوم موفق شد پنج بر سه کردستان را شکست دهد.

رضایی در ادامه گفت: تیم فوتسال بانوان صدرای نکا در بازی سوم خود مغلوب حریف اصفهانی شد و نتیجه را شش بر یک واگذار کرد، اما همچنان با چهار امتیاز در بازی‌های برگشت که 10 اسفند به میزبانی کردستان برگزار می‌شود بازی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بانوان توانمند ورزشی در سطح شهرستان نکا مشغول فعالیت هستند، یادآور شد: خوشبختانه بانوان صاحب نامی و مدال‌آوری در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح جهانی و کشوری داریم.

این مسئول با بیان اینکه 20 هیئت ورزشی بانوان در نکا فعال است، اذعان داشت: در این رشته‌های ورزشی بیش از 2 هزار بانوی نکایی به صورت سازمان ‌یافته فعالیت دارند و دارای بیمه ورزشی هستند.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان نکا ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های مناسب  برای تقویت ورزش بانوان و ایجاد ورزش قهرمانی در این قسمت در حال انجام است تا رشد و پیشرفت بیشتری در ورزش بانوان نکا حاصل شود.

وی گفت: توجه به همگانی کردن ورزش در بانوان به دلیل کم تحرک بودن آنان از اولویت‌های برنامه‌های ما است که در دست بررسی و اقدام است تا در جهت پویایی ورزش بانوان و همچنین تقویت ورزش قهرمانی تلاش شود.

انتهای پیام/86002/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول