اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست میزبان مسابقات

تیم بسکتبال نظام مهندسی استان مرکزی قهرمان کشور شد

تیم بسکتبال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال نظام مهندسی‌های سراسر کشور را با اقتدار به دست آورد.

تیم بسکتبال نظام مهندسی استان مرکزی قهرمان کشور شد

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: این مسابقات به همت شورای مرکزی و همکاری و میزبانی نظام مهندسی گلستان با کیفیت مطلوب برگزار شد و 11تیم بسکتبال طی یک هفته با هم به رقابت پرداختند که در نهایت بسکتبالیست‌های مهندس استان مرکزی عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

محمد رجائیان افزود: در دیدار نهایی تیم بسکتبال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی با غلبه بر تیم بسکتبال نظام مهندسی استان گلستان میزبان مسابقات با نتیجه 68 – 62 به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد و تیم بسکتبال آذربایجان غربی با شکست تیم اصفهان به مقام سوم رسید.

وی ادامه داد: استان مرکزی موفق شده بود در دور مقدماتی 59 بر 39 از سد گیلان بگذرد، سپس 59 بر 44  چهارمحال و بختیاری را مغلوب کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی اظهار داشت: در مرحله یک هشتم استان مرکزی 66 بر 58 بر فارس غلبه کرد، در بازی نیمه نهایی بسکتبالیست‌های جوان اراکی60 بر 52 اصفهان را پشت سر گذاشتند تا در فینال رو در روی آذربایجان غربی قرار گیرند.

رجاییان بیان کرد: در بازی فینال که در سالن مملو از تماشاگر شهر بسکتبال خیز گرگان با پخش مستقیم تلویزیونی برگزار شد، تیم استان مرکزی موفق شد 68 بر 62 نظام مهندسی گلستان را شکست دهد و قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص دهد.

وی اظهار داشت: توجه به ورزش در سازمان نظام مهندسی در دستور کار شورای مرکزی و نظام مهندسی استان مرکزی قرار گرفته است و با کمک حامیان مالی و سازمان ورزشکاران مهندس در 4 رشته والیبال، فوتسال، شطرنج و بسکتبال در مسابقات ورزشی المپیاد مهندسان کشور در شهرهای مشهد، کرمانشاه و گرگان شرکت و نتایج خوبی را کسب کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی افزود: بسکتبال استان مرکزی در کشور اول شد، والیبال استان مرکزی در کشور دوم، فوتسال در بین 30 استان نهم شد و شطرنج هم در بین استان‌های کشور عنوان ششم را به خود اختصاص داده است.

در تیم استان مرکزی ایمان رئیسی زاده، ایمان جودکی، ناصر آقایی، امیر آجرلو، حسن رسولی، علی کریم‌نیا، سوان دیلانچیان، شاهین مرادی،آرش رحیمی، جلال جلال‌منش، نوید فراهانی، پیام خوشدونی فراهانی، مهدی قاسمی و بهزاد سلیمانی به سرپرستی مهندس سهیل آل‌خمیس و مربیگری علی رضا رئیس‌زاده با حمایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در مسابقات شرکت کرده بود.

انتهای پیام/87004/خ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول