اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه استقلال ساری خبر داد

صعود بسکتبال استقلال ساری به لیگ برتر بانوان کشور

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری از صعود تیم بسکتبال بانوان استقلال ساری به لیگ برتر کشور خبر داد.

صعود بسکتبال استقلال ساری به لیگ برتر بانوان کشور

محمدحسن محمدی کیادهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال بانوان کشور که با حضور 12 تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت برگزار شده بود، در نهایت منجر به صعود نماینده مازندران به مرحله نیمه‌نهایی شد.

وی با اشاره به صعود شش تیم در مرحله نیمه نهایی این مسابقات تصریح کرد: در این مرحله نیز باشگاه استقلال ساری در بین شش تیم به عنوان سومی رسید و موفق شد برای فصل آینده به لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور صعود کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری در ادامه گفت: در مرحله نهایی تیم‌های تبریز، سنندج، البرز، تهران، آبادان و ساری به عنوان شش تیم به صورت دوره‌ای در آبادان با هم رقابت کردند، که در نهایت تیم استقلال ساری با سه پیروزی و دو شکست به مقام سومی رسید.

محمدی کیادهی سطح این دوره از مسابقات را با حضور بهترین بازیکنان خوب عنوان کرد و ابراز داشت: هر شش تیم در این مسابقات نمایش خوبی مقابل یکدیگر داشتند که اختلاف امتیازات تیم‌ها بسیار نزدیک بود.

وی در پایان با اشاره به حضور بسکتبالیست جوان و خوب ساروی در ترکیب تیمش افزود: برای فصل آینده تیم استقلال ساری با جذب بازیکنان جوان و کاملا بومی در لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور با قدرت شرکت می‌کند.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول